Πάτρα: Το φετινό μουντιάλ δεν έκανε τη διαφορά στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ

01.01.2023 / 10:08
opap

ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ Π.ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

antrekoll@hotmail.com

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στο Κατάρ ολοκληρώθηκε, ο Μέσι και η παρέα του σήκωσαν το τρόπαιο, στην Αργεντινή ακόμα πανηγυρίζουν, όμως, οι ιδιοκτήτες των πρακτορείων ΟΠΑΠ, δεν είδαν την ανάλογη κίνηση στα μαγαζιά τους.Η κίνηση και τα στοιχήματα που παίχτηκαν κατά τη διάρκεια του ενός περίπου μήνα που γίνονταν οι αγώνες στο Κατάρ, ήταν μέτρια, με βάση το γεγονός ότι διεξάχθηκε ένα Μουντιάλ που αποτελεί την κορυφαία διοργάνωση του πιο δημοφιλούς αθλήματος, με όλα τα αστέρια (ή σχεδόν όλα) του παγκόσμιου ποδοσφαίρου να λαμβάνουν μέρος.Το γεγονός αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών πρακτορείων ΟΠΑΠ της Αχαΐας και α΄ αντιπρόεδρο της ΠΟΕΠΠΠ (της πανελλήνιας ομοσπονδίας δηλαδή), Απόστολο Μάρκο, στο ότι το παγκόσμιο πρωτάθλημα ήταν σίγουρα ένα διαφορετικό Μουντιάλ.

Πάτρα: Το φετινό μουντιάλ δεν έκανε τη διαφορά στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ 2

Α. Μάρκος: «Καλύτερα για μας αν το Μουντιάλ γινόταν καλοκαίρι»

«Ήταν ένα περίεργο και διαφορετικό Μουντιάλ από κάθε άποψη. Έγινε σε μια χώρα που ποδοσφαιρικά δεν έχει την ανάπτυξη των ευρωπαϊκών χωρών, αλλά αυτό βέβαια για τα δικά μας μαγαζιά είναι το λιγότερο που μετράει.

Το σημαντικό είναι ότι η διοργάνωση έγινε χειμώνα και όχι καλοκαίρι, όπως έχουμε συνηθίσει να γίνονται όλα τα Μουντιάλ, κάτι που πιστεύω ότι έπαιξε έναν ρόλο, αφού αν γινόταν την καλοκαιρινή περίοδο, το ενδιαφέρον του κόσμου θα ήταν μεγαλύτερο.

Υπήρξε βέβαια στοιχηματικό ενδιαφέρον αφού κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης έγιναν μεγάλα παιχνίδια από ισχυρές δυνάμεις του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, όμως σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι τα πράγματα θα ήταν σίγουρα καλύτερα και για μας αν το Μουντιάλ γινόταν καλοκαίρι».

Σύμφωνα με τα όσα επεξηγεί μιλώντας στον «Νεολόγο» των Πατρών ο κ. Μάρκος η περίοδος μεταξύ μέσα Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου, έχει μια άνοδος στην κίνηση στα πρακτορεία ΟΠΑΠ κατά 15% με 20%  κατά μέσο όρο σε σύγκριση με άλλα χρονικά διαστήματα.

Η άνοδος αυτή έχει να κάνει με τις γιορτές που δίνουν ένα παραπάνω κίνητρο σε όσους ψάχνουν να βρουν την τύχη τους μέσα από τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ, ενώ ειδικά για τους αγώνες στο «Πάμε Στοίχημα» σχετίζεται και με τις πολλές ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις που γίνονται, σε διάφορα πρωταθλήματα του κόσμου.

«Εκείνο που μετράει για κάποιον που παίζει και ποντάρει στους ποδοσφαιρικούς αγώνες και γενικότερα στις αθλητικές αναμετρήσεις, δεν είναι τόσο η ποιότητα των ονομάτων που αναμετριούνται, αλλά κυρίως η ποσότητα, ο αριθμός δηλαδή των παιχνιδιών που διεξάγονται.

Η ποσότητα και ο αριθμός των αναμετρήσεων που φιλοξενούνται σε κάθε δελτίο είναι που δίνει στον παίκτη το κίνητρο για να παίξει ένα επιπλέον ποσό και να ποντάρει περισσότερα χρήματα.

Στο Μουντιάλ υπήρχε ποιότητα στις αναμετρήσεις, δεν υπήρχε όμως ποσότητα. Έχω την εντύπωση αν ότι δεν είχαμε Μουντιάλ τον Δεκέμβριο και γίνονταν κανονικά τα πρωταθλήματα σε όλες τις χώρες, τα στοιχήματα και τα ποσά που θα παίζονταν θα ήταν καλύτερη αυτή την περίοδο που έτσι και αλλιώς έχουμε μια παραπάνω κίνηση. Το Μουντιάλ θα μας βοηθούσε ουσιαστικά αν γινόταν το καλοκαίρι, σε μία περίοδο που σταματούν τα περισσότερα πρωταθλήματα και οι αγώνες λιγοστεύουν».

Ελάχιστοι στα πρακτορεία

Πέρα όμως από το στοιχηματικό ενδιαφέρον και τα ποσά που παίχτηκαν κατά την διάρκεια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, μέτρια ήταν και η προσέλευση του κόσμου σε ότι αφορά την παραμονή τους στα πρακτορεία, εκεί που αρκετοί παίκτες που ποντάρουν μένουν για να δουν την εξέλιξη του αγώνα που στοιχηματίζουν.

«Δεν είχαμε τόσο κόσμο στα μαγαζιά μας που ερχόταν για να δει τον αγώνα. Όσοι έρχονταν έπαιζαν ότι ήταν να παίξουν και στη συνέχεια έφευγαν. Το γεγονός αυτό ίσως να μαρτυρά λιγότερο ενδιαφέρον από πλευράς κόσμου, ίσως όμως και να έχει να κάνει με το ότι οι αγώνες μεταδίδονταν κανονικά από ελεύθερο κανάλι που δεν ήταν συνδρομητικό, παρά τα όσα είχαν αποφασιστεί πριν την έναρξη της διοργάνωσης, τουλάχιστον για τους πρώτες αγώνες του Μουντιάλ.

Ακόμα και στον τελικό και παρά τα δώρα, τα happenings και τις εκπλήξεις που έκαναν ορισμένοι συνάδελφοι στα μαγαζιά τους για να τραβήξουν κόσμο και να δώσουν ένα άλλο  κλίμα στο φινάλε αυτής της ποδοσφαιρικής γιορτής, η ανταπόκριση ήταν ελάχιστη».

Μεγάλη ζήτηση για τα λαχεία  

Γιορτινές μέρες διανύουμε και παραδοσιακά ο κόσμος θέλει να δοκιμάσει την τύχη του και να παίξει το παιχνίδι της αρεσκείας του έτσι για το καλό. Σε ότι αφορά όμως τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ αυτά που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση πάντα τις παραμονές της Πρωτοχρονιάς είναι τα λαχεία.

Το Πρωτοχρονιάτικο Λαχείο (γνωστό και ως Κρατικό Λαχείο Κοινωνικής Αντίληψης)  κόντευε να εξαντληθεί πριν καν μπούμε στην εβδομάδα της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, ενώ αρκετά καλά πήγε φέτος η χριστουγεννιάτικη έκδοση του Λαϊκού Λαχείου που σε σύγκριση με τις προηγούμενες δύο χρονιές είχε μεγάλη ζήτηση.

Πέρα από τα λαχεία υπάρχει αυτές τις ημέρες μια μεγαλύτερη ζήτηση σε όλα τα τυχερά παιχνίδια του ΟΠΑΠ  (Λόττο, Τζόκερ και Κίνο), ενώ προσέλευση υπάρχει και στα ηλεκτρονικά μηχανήματα του Play ΟΠΑΠ (τα λεγόμενα φρουτάκια), τουλάχιστον σε όσα πρακτορεία έχουν βάλει έναν μικρό αριθμό από αυτά.

 Τέλος, αυξητική είναι η κίνηση αυτές τις μέρες και στα καταστήματα του Play ΟΠΑΠ, ειδικότερα στις φετινές γιορτές που το Καζίνο Ρίου είναι κλειστό.

*Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Νεολόγος

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα