Πάτρα: Αυτή είναι η εναλλακτική πρόταση των κατοίκων της Κανακάρη για τα λεωφορεία

04.05.2024 / 13:00
3561172-873x432-1

Δεν το βάζουν κάτω οι κάτοικοι της Κανακάρη και επιμένουν ότι στην Πάτρα δεν θα πρέπει να γίνουν αντιδρομήσεις. Δεν αναφέρονται, δηλαδή, μόνο στην αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, αλλά σε όλο τον σχεδιασμό του νέου κυκλοφοριακού χάρτη που περιλαμβάνει ούτε λίγο, ούτε πολύ, εφτά συνολικά αντιδρομήσεις.

Μάλιστα, μετά από την προσφυγή που ετοιμάζονται να καταθέσουν στον αρμόδιο φορέα αναφέρονται και σε μία εναλλακτική πρόταση για την κίνηση των λεωφορείων που μπορεί να εφαρμοστεί δοκιμαστικά για το διάστημα που θα κρατήσει η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.

Το σενάριο αυτό, όπως λένε, είναι υπαρκτό αφού ο δρόμος της Μαιζώνος επί της ουσίας θα κλείσει για πάνω από έξι μήνες από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Η πρόταση της συντονιστικής επιτροπής μεταφέρει την αρχή της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος από την Αράτου, στην Κολοκοτρώνη.

Αντιδρόμηση της Κολοκοτρώνη

Με βάση αυτή τα 40 – 50 μέτρα που διασχίζουν τον δρόμο μπροστά από την πλατεία Εθνικής Αντίστασης μετατρέπονται σε ήπιας μορφής πεζόδρομο, δηλαδή μόνο για λεωφορεία και για ταξί και η Κολοκοτρώνη αντιδρομείται από το ύψος της Μαιζώνος έως την Κανακάρη, έτσι ώστε να φεύγουν τα λεωφορεία από την Κορίνθου (με την κατεύθυνση που έχει τώρα).

«Με την δική μας πρόταση η Κολοκτρώνη θα γίνει για τα λεωφορεία κάτι σαν την Ερμού, μειώνοντας τον χρόνο διέλευσης τους εντός του κέντρου» τονίζει ο κ. Δημητρόπουλος. «Είναι κάτι που μπορούμε να δοκιμάσουμε και εφόσον δεν δημιουργηθούν προβλήματα τότε δεν θα υπάρχει λόγος να προχωρήσουμε σε όλες αυτές τις αντδρομήσεις που έχουν σχεδιαστεί οι οποίες δεν γνωρίζουμε τις συνέπειες που θα έχουν».

Το σχέδιο «Ξενοκράτης»

Σύμφωνα με τον ίδιο, αλλά και την συντονιστική επιτροπή των κατοίκων της Κανακάρη η αλλαγή της αντιδρόμησης της οδού εναντιώνεται στο σχέδιο «Ξενοκράτης» αφού ως δρόμος έξοδος δεν τηρεί τις προϋποθέσεις που απαιτεί.

«Η έξοδος προς την πόλη γίνεται μαζικά, η είσοδος τμηματικά. Εμείς αντί να ενισχύσουμε την έξοδο, ενισχύουμε την είσοδο μετατρέποντας ως έξοδο έναν δρόμο στενό που δεν μπορεί να έχει αυτόν τον ρόλο».

Όπως εξηγούν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής της Κανακάρη είναι υπέρ της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου και της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος, ενώ υποστηρίζουν ότι η μη αντιδρόμηση των Κανακάρη – Κορίνθου δεν θα φέρει επιπτώσεις στην χρηματοδότηση της ανάπλασης.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Νεολόγος*

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα