Μόνο συντήρηση δεν ήταν εκείνη το 2019 στη γραμμή του προαστιακού Ρίο-Κάτω Αχαΐα, αφού οι παρεμβάσεις ήταν επί της ουσίας μικρής έκτασης. Μπήκε φωτισμός, φτιάχτηκαν τα κιόσκα και οι αποβάθρες αλλά στις ράγες άλλαξαν μόνο κάποιοι στρωτήρες. Κόστισε 1,8 εκατομμύρια και μάλιστα λίγο πριν τις εκλογές. Εκτροχιάζονταν το τρένο και τα συναφή, αφού κάποιοι βιάστηκαν να παραδώσουν τη γραμμή. Η πολυπόθητη νέα συντήρηση θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες και θα αφορά κατά βάση τη γραμμή, τις ράγες. Μόλις πριν λίγες ημέρες πέρασε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ, διαδικασία που είχε «παγώσει» λόγω Τεμπών. Το κόστος θα ανέρχεται στο 1,3 εκατομμύριο.
Α.Κ.