Με «προίκα» τη μείωση της κατανάλωσης που αγγίζει το 10% θα ξεκινήσει το 2023 για τον κλάδο της καφεστίασης, μιας και η συνήθεια του «καφέ απ’ έξω» δεν επανήλθε ποτέ στα προ της πανδημίας επίπεδα.
Αντίθετα ο «καφές στο σπίτι», ή ο «καφές από το σπίτι», που «δοξάστηκε» τους ατέλειωτους μήνες του εγκλεισμού, συνεχίζει να παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, γεμίζοντας τα ταμεία προμηθευτών και σούπερ μάρκετ.
«Τα δύο χρόνια της πανδημίας οι Έλληνες έμαθαν να φτιάχνουν τον καφέ τους στο σπίτι. Αγόρασαν εξοπλισμό, πειραματίστηκαν, βολεύτηκαν. Όταν σταμάτησαν τα περιοριστικά μέτρα είχε ξεκινήσει να φουντώνει η ακρίβεια και οι «απολαύσεις», ακόμη και οι φθηνές, όπως ο καφές εκτός σπιτιού, άρχισαν να μειώνονται για ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού» αναφέρει ιδιοκτήτης café στον ΟΤ.
ΠΗΓΗ: ΟΤ