Tips και στοχευμένες ασκήσεις για γραμμωμένα χέρια

25.03.2021 / 17:25
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
pexels-elly-fairytale-3822169

Μπορεί οι άντρες να εστιάζουν τις προπονήσεις τους στην εκγύμναση των μπράτσων τους, οι περισσότερες γυναίκες όμως τείνουμε να αμελούμε αυτήν την περιοχή.

Άλλωστε, τα χέρια μας κρύβονται καλά μέσα στα ζεστά πουλόβερ μας και αυτό μερικές φορές αρκεί για να ξεχάσουμε την ενδυνάμωσή τους. Έτσι, μπορεί να κάνουμε ασκήσεις που στοχεύουν στους γλουτούς, τα πόδια και την κοιλιά, αλλά να αφήνουμε τα χέρια μας… στη μοίρα τους.

Στην πραγματικότητα όμως, καθώς μεγαλώνουμε τα μπράτσα μας τείνουν να εμφανίζουν χαλάρωση και να προδίδουν την ηλικία μας.
Ειδικά τώρα που πλησιάζει σιγά-σιγά η περίοδος που τα χέρια μας θα είναι περισσότερο εκτεθειμένα, είναι μια καλή ευκαιρία να εντάξουμε στη fitness ρουτίνα μας στοχευμένες ασκήσεις.

Φυσικά, η γυμναστική από μόνη της δεν αρκεί για να δούμε διαφορά, όταν όμως συνδυάζεται με μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να κάνει «θαύματα» στο σώμα μας.

Η παρακάτω προπόνηση στοχεύει στην περιοχή των χεριών, δεν απαιτεί εξοπλισμό και διαρκεί μόλις δέκα λεπτά. Συμπεριλαμβάνοντας μερικές φορές την εβδομάδα αυτό το workout στις προπονήσεις μας, θα είμαστε σε θέση να δούμε σταδιακά βελτίωση στα χέρια μας.

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, λοιπόν, είναι να σηκωθούμε από τον καναπέ, να φορέσουμε τα αθλητικά μας και να πατήσουμε «play».

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα