Έγγραφο-ντοκουμέντο αποκαλύπτει πως ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τοπικού ελέγχου σε αντίθεση με τα όσα έχει μέχρι στιγμής δηλώσει ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του.
Το έγγραφο, που δημοσιεύει ο ΣΚΑΪ, περιλαμβάνει όλες τις καταγεγραμμένες κινήσεις που έκανε ο 59χρονος τις ημέρες που είχε βάρδια στο σταθμαρχείο Λάρισας μέχρι το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου όταν και συνέβη το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Αναλυτικά, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποίησε τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Οι κινήσεις αυτές προδίδουν ότι ο σταθμάρχης γνώριζε να χειριστεί το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού.
Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Την 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, (από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του μέχρι και την 01:39 όπου και είχε γίνει το δυστύχημα), δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού φαίνεται ότι ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.