Το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ για την τραγωδία στα Τέμπη – Ο μοιραίος ρόλος μηχανοδηγού και σταθμάρχη

07.03.2023 / 20:56
ka 26

Τον ρόλο του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως και τα σοβαρά λάθη και τις παραλείψεις που προκάλεσαν το δυστύχημα, διαπιστώνει το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ.

Νέα στοιχεία αποκαλύπτει ο ΑΝΤ1 και το κεντρικό δελτίο με τον Νίκο Χατζηνικολάου για την τραγωδία στα Τέμπη. Το πρώτο έγγραφο που συνέταξε ο ΟΣΕ για τo πολύνεκρο δυστύχημα είναι αποκαλυπτικό. Από την πρώτη στιγμή – όπως φαίνεται – ο οργανισμός επιρίπτει ευθύνες στον σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή – το κλειδί δηλαδή 118- στην κύρια γραμμή, αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.

Αυτό όμως που έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι αυτό που σημειώνει το έγγραφο για τον ρόλο του μηχανοδηγού του Intercity 62. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118-Α/Β στην κύρια γραμμή από την παρακαμπτήριο θέση.

Ο μηχανοδηγός του Intercity 62 ζήτησε την επανάληψη του τηλεγραφήματος από τον σταθμάρχη Λάρισας, έλαβε την απάντηση «έχετε γραμμή μέχρι είσοδο Ν.Πόρων», όμως δεν ήταν σαφές αν ήταν άνοδος ή κάθοδος.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το πόρισμα του ΟΣΕ, «δυστυχώς σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν». Ο μηχανοδηγός ως όφειλε ακολούθησε τη σωστή διαδικασία που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος – της εντολής δηλαδή για το πού πηγαίνει – από τον σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί ενδεχομένως κάποιο λάθος. Ωστόσο, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση πως «έχετε γραμμή εισόδου μέχρι Νέους Πόρους».

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα