Πάτρα: Τέλος οι ουρές έξω από τα ΚΕΠ – Οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω του ehelp.e-patras.gr

01.02.2021 / 7:45
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
dimos_athinaiwn-yphresies

Αν και η ψηφιακή διακυβέρνηση του Δημοσίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αποτελούσε εδώ και χρόνια κεντρικό στόχο, έπρεπε να έρθει η παγκόσμια υγειονομική κρίση με τον κορωνοϊό, ώστε να επιταχυνθούν θεαματικά οι διαδικασίες μετάβασης στην ψηφιακή εποχή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί η περίπτωση του Δήμου Πατρέων, ο οποίος προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα και μερίμνησε να θέσει μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών διαθέσιμες στους δημότες του, ώστε να μην χρειάζεται να μετακινηθούν από το σπίτι τους.

Πως λειτουργεί το ehelp.e-patras.gr
Ο Δήμος Πατρέων παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους δημότες μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης ehelp.e-patras.gr, για την διευκόλυνσή τους, με αφορμή τα έκτατα μέτρα που έχουν ληφθεί κατά του κορωνοϊού. Όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και να παραλάβουν μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό μέσω e-mail, πρέπει να κάνουν εγγραφή, με τους κωδικούς τους στο TaxisNet, στην ανωτέρω διεύθυνση και να υποβάλλουν το αίτημά τους, επισυνάπτοντας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το αίτημα του αιτούντος διεκπεραιωθεί θα αποσταλεί σε αυτόν απάντηση, μέσω e-mail, με το αντίστοιχο πιστοποιητικό ή βεβαίωση. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των αιτημάτων του και να βλέπει τα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις που έχει παραλάβει μέσα από την παραπάνω εφαρμογή.

Τι ζητούν οι Πατρινοί
Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει κλείσει ήδη ένα μήνα λειτουργίας, καθώς έχει ξεκινήσει από τις 23-12-21. Μέχρι στιγμής έχουν εξυπηρετηθεί άμεσα συνολικά 52 αιτήματα δημοτών.
Με βάση τα στοιχεία που έχει συλλέξει ο «Νεολόγος», τα διαθέσιμα αιτήματα που προσφέρει η πλατφόρμα προς τους δημότες είναι αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων γάμου, γέννησης, θανάτου και συμφώνου συμβίωσης. Παράλληλα, παρέχει και πιστοποιητικά δημοτολογίου, πιστοποιητικό γέννησης, γέννησης για συμμετοχή σε εκλογές, εγγυτέρων συγγενών, εντοπιότητας (μόνο στην περίπτωση των εκπαιδευτικών), πιστοποιητικό μητρώου αρρένων, οικογενειακής κατάστασης όπως και οικογενειακής κατάστασης για στρατολογική χρήση.


Σχεδιάζουμε την ένταξη και άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στον «Νεολόγο» ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών Διονύσης Πλέσσας, η πλατφόρμα αποτελεί έναν σύγχρονο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών εν μέσω πανδημίας, καθώς έχουν παρέλθει οι μέρες συνωστισμού και οι ουρές έξω από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών. «Με την εφαρμογή ehelp.e-patras.gr μπορούν να έχουν στη διάθεση τους γρήγορα και εύκολα τα πιστοποιητικά που χρειάζονται. Δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να κάνουν τα αιτήματα τους και αυτά να παραλαμβάνονται άμεσα, σε σύντομο δηλαδή χρονικό διάστημα, από τις υπηρεσίες του Δήμου για διεκπεραίωση τους. Οι πολίτες μπορούν να βλέπουν την πορεία των αιτημάτων τους στην πλατφόρμα και να λαμβάνουν με e-mail τα πιστοποιητικά τους, τα οποία θα εμφανίζονται και στη θυρίδα τους. Σκοπός είναι να προστεθούν όσο γίνεται περισσότερα αιτήματα προς τις Υπηρεσίες του Δήμου. Το επόμενο βήμα είναι να εντάξουμε τα αιτήματα που μπορεί να κάνουν οι πολίτες προς το Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π. Ακόμα, προετοιμάζεται από την αρμόδια Υπηρεσία μας και το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών, με το οποίο οι πολίτες της Πάτρας θα μπορούν να πληρώνουν τις βεβαιωμένες τους οφειλές προς τον Δήμο».

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα