Πάτρα- οδηγοί ταξί: Έχουν φτάσει στο «αμήν» με την αναρχία στους δρόμους

11.11.2023 / 15:00
5-40-696x465-1

Του Ανδρέα Κολλιόπουλου

Δύο είναι οι βασικές προτάσεις που έχουν καταθέσει στους αρμοδίους οι ιδιοκτήτες – οδηγοί ταξί για το κυκλοφοριακό, προτάσεις που θα πρέπει να γίνουν άμεσα για να πάρει μια ανάσα η πόλη.

Η πρώτη αφορά την επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας και η άλλη τη δημιουργία κυκλικών κόμβων στους  δρόμους που αποτελούν είσοδοι – έξοδοι της πόλης. Στο θέμα της επανασύστασης της δημοτικής αστυνομίας, ο δήμος, εφόσον ήθελε, θα μπορούσε να είχε προσλάβει, με βάση τον πληθυσμό της πόλης 106 αστυνομικούς.

Οι κυκλικοί κόμβοι, από την άλλη μεριά, θα έδιναν μια ροή στη θέση των φωτεινών σηματοδοτών που στην πράξη  δεν μπορούν πλέον να δώσουν λύσεις.

Τα δύο παραδείγματα

«Το παράδειγμα των κόμβων στο Κουκούλι και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου είναι τα πιο χαρακτηριστικά και επιβεβαιώνουν ότι αυτός ο τρόπος μπορεί να δώσει ροή στο κυκλοφοριακό» τονίζει ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Πάτρας «Άγιος Χριστόφορος», Γιώργος Σίδερης. «Σκεφτείτε τι θα γινόταν στα σημεία αυτά αν αντί για κόμβους είχαμε φωτεινούς σηματοδότες.

Έχουμε κάνει τις εισηγήσεις μας σε όλους τους αρμοδίους, αλλά ακόμα βρισκόμαστε στις μελέτες. Όσο για την δημοτική αστυνομία έχουμε «κολλήσει» στην… κουλτούρα και στη φιλοσοφία» .

Το κυκλοφοριακό και ο βασικός του βραχνάς η παράνομη στάθμευση, πέρα από τους ελέγχους που θα πρέπει να γίνονται είναι σίγουρα ζήτημα παιδείας. Η ουσία όμως για τους οδηγούς ταξί είναι ότι παραμένει το μεγάλο τους βάσανο. 

Είναι ψυχοφθόρο πλέον

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού Ταξί Εξπρές Πάτρας, 2610 – 450000, Γιώργος Παπακωνσταντινόπουλος, τονίζει:  «Δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα επικινδυνότητας με τους πελάτες μας σε άλλες μεγαλουπόλεις και έχουμε το κυκλοφοριακό που μας φθείρει ψυχολογικά ως επαγγελματίες.

Το πρόβλημα είναι μεγάλο και στην κυριολεξία δεν ξέρουμε κάθε φορά τι θα αντιμετωπίσουμε. Δεν έχει να κάνει πλέον μόνο με το κέντρο και τις κεντρικές οδούς όπου εκεί πλέον τα διπλό – παρκαρισμένα και τα τριπλό – παρκαρισμένα είναι ρουτίνα. Το βλέπουμε και σε συνοικίες εκτός του κέντρου. Κάτι πρέπει να γίνει.

Υπάρχουν κομβικοί δρόμοι που κανονικά δεν θα έπρεπε να παρκάρεις ούτε κατά διάνοια και εμείς εδώ δεν μπορούμε να κάνει τη δουλειά μας εξαιτίας αυτής της αναρχίας που κυριαρχεί στην Πάτρα.   Και μέσα σε όλα αυτά τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής υπάρχουν και τα φορτηγά της ανακύκλωσης που μαζεύουν τους μπλε κάδους».

Στις εισόδους και στο κέντρο

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συνεταιρισμού ταξί «18 300», Μιχάλης Μανωλόπουλος, τονίζει: «Το πρόβλημα εντοπίζεται σε όλες τις εισόδους της Πάτρα, αλλά και στους κομβικούς δρόμους του κέντρου.  Υπάρχει σοβαρό θέμα που το ζούμε στην καθημερινότητα μας και κανείς δεν έχει κάνει κάτι μέχρι τώρα.

Η λύση είναι οι κυκλικοί κόμβοι στις κεντρικές εισόδους για να σταματήσει αυτό το κακό με τις ουρές στα φανάρια και η επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας. Το έχουμε προτείνει και ως 18 300 και ως σωματείο».

Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες  – οδηγούς ταξί το πρόβλημα είναι μεγάλο στην Ακρωτηρίου, στην  Πατρών Κλάους,  στην Ακτή Δυμαίων, ενώ το φανάρι στην Γεωργίου Παπανδρέου και στην Ελευθερίου Βενιζέλου έχει δυσκολέψει ακόμα περισσότερα τα πράγματα.  

Στην άλλη πλευρά της πόλης σοβαρό θέμα υπάρχει στην Νοταρά, στην Έλληνος Στρατιώτου (οι κορύνες εξαφανίστηκαν) , αλλά και στην Κωνσταντινουπόλεως, ενώ στο κέντρο οι κομβικοί δρόμοι είναι για τους οδηγούς ταξί μαρτύριο.  Από την Κανακάρη, την Γούναρη, την Γερμανού,  την Καραϊσκάκη, την Όθωνος Αμαλίας έως στην Κορίνθου και την Μαιζώνος.

MOTO «Δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα επικινδυνότητας με τους πελάτες μας σε άλλες μεγαλουπόλεις και έχουμε το κυκλοφοριακό που μας φθείρει ψυχολογικά ως επαγγελματίες.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα