Πάτρα: Αγανάκτηση στην αγορά για τα κλειστά μαγαζιά και το clickaway

14.12.2020 / 7:56
riga_feraiou_emporika

Χωρίς καμία κατεύθυνση για να διευκολύνει τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες είναι η μέθοδος του clickaway που εφαρμόζει η κυβέρνηση για τον χώρο του λιανικού εμπορίου για τις φετινές γιορτές.

Αυτό υποστηρίζουν οι παράγοντες της αγοράς, αυτό φωνάζει και από την πρώτη στιγμή ο Εμπορικός Σύλλογος Πάτρας.

«Η μέθοδος αυτής έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετήσει μόνο τα μεγάλα καταστήματα και τις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αυτός είναι ο στόχος της , κανένας άλλος» τονίζει κατηγορηματικά ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κώστας Ζαφειρόπουλος.  «Εμείς από την αρχή είχαμε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει και ειδικότερα την περίοδο των γιορτών». Και συμπληρώνει:

 «Το ότι διαθέτει κανείς ένα e-shop δεν σημαίνει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στο clickaway. Υπάρχουν μια σειρά από άλλα πράγματα που δεν λύνονται, όπως αυτό των δοκιμών που είναι αναγκαίες σε ορισμένες μορφές του εμπορίου» τονίζει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Είναι ένα σύστημα που δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη ούτε ακόμα και για τα μεγάλα καταστήματα.

Το εφαρμόζουν μόνο και μόνο για να απαλλάξουν τις κούριερ από τον φόρτο εργασίας και να πηγαίνει να παραλαμβάνει ο κόσμος τις παραγγελίες του από τα μεγάλα καταστήματα που έχει αγοράσει. Τους μικρούς μας έκαναν στην άκρη, δεν μας σκέφτηκαν, ούτε νοιάστηκαν για τα μαγαζιά μας».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Εμπορικού Συλλόγου 16% των καταστημάτων της Πάτρας διαθέτει e-shop και ένα μόλις 40% έχει εξοικειωθεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχοντας σελίδα της επιχείρησης τους στο facebook.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα