Τροφές που αξίζει να εντάξετε στη διατροφή σας μετά τα 40 για επίπεδη κοιλιά

01.09.2023 / 8:25
manitaria

Ακολουθώντας μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μπορείτε να διατηρήσετε ένα υγιές σωματικό βάρος και να μειώσετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Το κοιλιακό λίπος έχει συσχετιστεί με τον αυξημένο κίνδυνο για ασθένειες όπως συγκεκριμένοι τύποι καρκίνου και καρδιαγγειακές παθήσεις. Τροφές όπως τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στη διατήρηση του υγιούς σωματικού βάρους, δίνουν ενέργεια, αρκετά θρεπτικά συστατικά και μειώνουν τις πιθανότητες για εμφάνιση παθήσεων μακροπρόθεσμα.

Τροφές για να μειώσετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς

Μύρτιλα

Ένα φλιτζάνι μύρτιλα περιέχει περίπου 80 θερμίδες και περίπου 4 γραμμάρια φυτικές ίνες οι οποίες παρατείνουν την αίσθηση κορεσμού. Επίσης, τα μύρτιλα περιέχουν βιταμίνη C, βιταμίνη Κ και ανθοκυανίνες.Έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Scientific Report έδειξε ότι καταναλώνοντας 1 φλιτζάνι μύρτιλα πριν τη γυμναστική για 14 ημέρες και μετά τη γυμναστική για 4 μέρες, μειώνονται σημαντικά οι φλεγμονές.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια έχουν λίγες θερμίδες, πολλές φυτικές ίνες και βοηθά στην μείωση του σωματικού βάρους και την καύση λίπους. Σύμφωνα με κλινική μελέτη διάρκειας 1 έτους, οι συμμετέχοντες που ακολουθούσαν μία συγκεκριμένη διατροφή με μανιτάρια έχασαν περισσότερο βάρος και είχαν μικρότερη μάζα σώματος και περιφέρεια μέσης. Επίσης, οι ίδιοι συμμετέχοντες, αφού έχασαν βάρος κατάφεραν να μην ξαναπάρουν και να διατηρήσουν το σωματικό βάρος τους στα ίδια επίπεδα.

Άπαχη πρωτεΐνη

Η άπαχη πρωτεΐνη είναι ένα από τα κλειδιά για την επίπεδη κοιλιά. Αξίζει να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές όπως τα ψάρια και το κοτόπουλο.

Βρόμη

Η βρόμη είναι καλή πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών, μετάλλων και πρωτεϊνών. Επίσης η κατανάλωσή της παρατείνει την αίσθηση κορεσμού και σας κρατά χορτάτους για περισσότερη ώρα, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για τσιμπολογήματα μέσα στη μέρα.

«Καλά»λιπαρά

Για τη μείωση του κοιλιακού λίπους είναι απαραίτητο να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε «καλά» λιπαρά. Από τις τροφές που θεωρούνται καλύτερη πηγή «καλών» λιπαρών είναι το αβοκάντο το οποίο περιέχει πολυακόρεστα και μονακόρεστα λιπαρά. Μπορείτε να το φάτε σκέτο, με αυγό ή με μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Καρότα και σέλερι

Μπορείτε να τα συνδυάσετε σε ένα σνακ. Και τα δύο αυτά λαχανικά έχουν λίγες θερμίδες και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα