Το Επιμελητήριο Αχαΐας με τοπικούς παραγωγούς οίνου και αποσταγμάτων στην έκθεση Prowein 2023

31.03.2023 / 11:45
ka 54

Mε απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από 19 έως 21 Μαρτίου , η Διεθνής Έκθεση  Prowein 2023 στο Düsseldorf  Exhibition  Centre, στη Γερμανία, προσφέροντας μία μοναδική ευκαιρία σε οινοπαραγωγούς, αποσταγματοποιούς και ζυθοποιούς από την Ελλάδα και 60 άλλες χώρες στη διερεύνηση πολύτιμων επαγγελματικών ευκαιριών, με αγοραστές από όλο τον κόσμο.

Το Επιμελητήριο Αχαΐας σε στενή συνεργασία με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της  Π.Δ.Ε. συμμετείχε ενεργά με 3 καταξιωμένες εταιρίες στον οίνο και τα αποστάγματα. Συγκεκριμένα συμμετείχαν οι εξής εταιρίες:

i.  PARPAROUSSIS WINERY

ii.  LOUKATOS DISTILLERY S.A.

iii   PILAVAS DISTILLERY SA

Συνολικά συμμετείχαν 6.000 εκθέτες από 61 χώρες και 49.000 επισκέπτες από 141 χώρες. Η διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής από την Enterprise Greece ανήλθε στους 64 εκθέτες και κάλυψε επιφάνεια 547 τ.μ. στο Hall 17 (χώρος οίνου),  80 τ.μ. στο Hall 13 (χώρος spirits), 15 τμ στο Hall 5 με τα βιολογικά κρασιά (τρεις εκθέτες) και 18 τ.μ. στο hall 7 same but different (δύο ζυθοποιεία). Η θέση του ελληνικού περιπτέρου στο Hall 17, στον ίδιο χώρο με τους Ιταλούς οινοπαραγωγούς, προσέδωσε αξία στις εμπορικές συναντήσεις, καθώς η Ιταλία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες οινοπαραγωγικές δυνάμεις. Η υψηλή επισκεψιμότητα των ιταλικών περιπτέρων ευνόησε την προσέλκυση επισκεπτών και στα ελληνικά περίπτερα.

Με περισσότερες από 300 τοπικές ποικιλίες αμπέλου και μια αντίστοιχα μεγάλη ποικιλία terroir και κυρίως ένθερμους και παθιασμένους οινοπαραγωγούς, η νέα γενιά ελληνικών κρασιών γνωρίζει δικαιολογημένα μεγάλη αναγνώριση παγκοσμίως. Η δυναμική του κλάδου αυξήθηκε σημαντικά και το 2022, με τις εξαγωγές ελληνικού οίνου και αποσταγμάτων να αυξάνονται εντυπωσιακά τόσο στις βασικές αγορές της Ευρώπης όσο και στη Βόρεια Αμερική, με ταυτόχρονη αύξηση της μέσης τιμής πώλησης ανά λίτρο, γεγονός που φανερώνει την αξία τους και την εκτίμηση των καταναλωτών παγκοσμίως.

Η φετινή Prowein, προσέλκυσε περισσότερους από 6.000 οινοποιούς από όλο τον κόσμο και περίπου 49.000 εμπορικούς επισκέπτες από 141 χώρες. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης, χιλιάδες εμπορικοί επισκέπτες δοκίμασαν μια μεγάλη ποικιλία κρασιών στη Free Tasting Area  του εθνικού περιπτέρου που λειτούργησε υπό την καθοδήγηση Ελλήνων Sommelier.

Επίσης έγιναν και δύο σεμινάρια για το ελληνικό κρασί από την Caro Maurer, Master of Wine. Οι εν λόγω δράσεις είχαν την Επικοινωνιακή υποστήριξη της Γερμανικής εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων Organize,  η οποία διασφάλισε την παρουσία εκπροσώπων των γερμανικών media και της γερμανικής βιομηχανίας οίνου, διεγείροντας το ενδιαφέρον και προσκαλώντας διακεκριμένο και εκλεκτό κοινό από την master database που διαθέτει, για να εξοικειωθούν με το ελληνικό κρασί. Επιπλέον, οργανώθηκαν και προγραμματίστηκαν συναντήσεις εκπροσώπων των γερμανικών media με τις ελληνικές επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με κατευθυνόμενη γευσιγνωσία.

Πέραν των ανωτέρω αναφερθέντων δράσεων διενεργήθηκαν από την Enterprise Greece, επιπλέον δράσεις προβολής, όπως αυτή της τοποθέτησης μεγάλου διαφημιστικού banner  έξω από το Hall 17. Επίσης, είχε τοποθετηθεί διαφημιστικό banner για την ελληνική συμμετοχή στην πιο βασική είσοδο του εκθεσιακού χώρου αυτή του σιδηροδρομικού σταθμού , από όπου προσέρχονται κατά χιλιάδες οι εμπορικοί επισκέπτες. στην έκθεση.

 Στις ενέργειες προβολής από την Ελληνική Εταιρία Επενδύσεων και Εξαγωγών περιλαμβάνεται  η έκδοση οινικού χάρτη με τις τοπικές οινικές ποικιλίες της Ελλάδας ανά Περιφέρεια, καθώς και αριθμητικά στοιχεία σχετικά  με  τα ελληνικά κρασιά . Οι χάρτες διανέμονταν κατά τη διάρκεια της έκθεσης τόσο στους εκθέτες όσο και στους εμπορικούς επισκέπτες. Επιπρόσθετα, οι εκθέτες είχαν τη δυνατότητα προγραμματισμού συναντήσεων μέσω του εργαλείου Matchmaking.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα