Παρασκευή, 4.12.2020, 11:38 μμ

Πάτρα: e-εμπόριο με κοινή πλατφόρμα Εμπορικού Συλλόγου και Περιφέρειας

05.08.2020 / 16:37
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
γκο 22
Τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα «στεγάσει» όσες εμπορικές επιχειρήσεις το επιθυμούν, πρότεινε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ο Εμπορικός Σύλλογος της Πάτρας. Η ιδέα δεν αφήνει αδιάφορη την Περιφέρεια που θέλει να βοηθήσει, αλλά είναι σε πρώιμο στάδιο καθώς θα πρέπει να συνοδεύεται από μελέτη για να αναζητηθεί πηγή χρηματοδότησης.
Η πρώτη κρούση από τον Εμπορικό στην Περιφέρεια είχε γίνει το τελευταίο τρίμηνο του 2019, δηλαδή πριν από την πανδημία. Η συζήτηση έγινε ανάμεσα στη διοίκηση του συλλόγου, τον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου, Τάκη Παπαδόπουλο, και τον αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας, Φωκιώνα Ζαΐμη.
Τα στελέχη της Περιφέρειας είχαν συστήσει στον πρόεδρο του συλλόγου Κώστα Ζαφειρόπουλο και τους συνεργάτες του να προχωρήσουν στην εκπόνηση μελέτης που θα περιγράφει αναλυτικά και τεκμηριωμένα την πρόταση για την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για τις πατρινές επιχειρήσεις και θα καταλήγει σε εκτιμώμενο κόστος, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα χρηματοδότησής του. Η πανδημία «πάγωσε» τις εξελίξεις.
Φαίνεται πως η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου επαναφέρει τώρα εκείνη την πρόταση, μαζί με άλλες τις οποίες σκοπεύει να καταθέσει στην περιφερειακή αρχή. Η ιδέα εξακολουθεί να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και παρά τη βούληση της Περιφέρειας να συνδράμει τις επιχειρήσεις που έχουν πληγεί και εξακολουθούν να πλήττονται από τον κορονοϊό, παραμένει ως ζητούμενο η εκπόνηση μελέτης (με το κόστος που συνεπάγεται), ώστε να εξεταστεί εάν μπορεί να ενταθχεί σε κάποια πρόσκληση και κατά συνέπεια να χρηματοδοτηθεί.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα που θέλει να υλοποιήσει ο Εμπορικός θα είναι χωρισμένη σε κατηγορίες (ανάλογα με τα είδη πώλησης) και θα μπορούν να μετέχουν τα μέλη του. Με αυτή την κίνηση ο σύλλογος θέλει να απευθυνθεί εντονότερα στους νέους καταναλωτές που είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες. Βασικό ζητούμενο για την υλοποίηση της πρότασης και την προβολή της είναι η χρηματοδότηση του έργου.
Η περιφερειακή αρχή έχει θέσει ως πολιτική προτεραιότητα την στήριξη της τοπικής οικονομίας, θεωρώντας ότι ο εμπορικός κόσμος αποτελεί σημαντικό βραχίονά της.
πηγή: Πελοπόννησος

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα