Τα ποτά πού κατανάλωσαν οι Έλληνες στην καραντίνα

15.04.2021 / 9:42
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
Pota_mpires

Τα ποτά και ιδιαίτερα τα αλκοολούχα κατέγραψαν τεράστια ζήτηση στην Ελλάδα την εποχή της καραντίνας, καθώς εκατομμύρια πολίτες βρίσκονται σπίτι τους, ενώ η ζωή βρίσκεται στο «πάγο».

Η Nielsen πραγματοποίησε νέα μεγάλη έρευνα και ανέδειξε τα ποτά που προτίμησαν οι Έλληνες κατά την διάρκεια του υποχρεωτικού εγκλεισμού.

Η έρευνα δείχνει ότι η πώληση αλκοολούχων ποτών κατέγραψε τεράστια αύξηση τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 και τα ποτά που προτίμησαν οι καταναλωτές είναι τα εξής:

Ρούμι 67,7%

Κρασί 49,1%

Ουίσκι 43,6%

Μπύρες 27,3%

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen υπήρξε αύξηση στις λιανικές πωλήσεις, αλλά οι επιχειρήσεις εμπορίας αλκοολούχων ποτών έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο από τις χονδρικές πωλήσεις.

Μετά το αλκοόλ η μαγειρική

Οι Έλληνες βέβαια δεν το έριξαν μόνο στο αλκοόλ αλλά και στη μαγειρική. Οι καταναλωτές αγόρασαν στη δεύτερη καραντίνα από το σουπερμάρκετ προϊόντα που έχουν σχέση με τη μαγειρική:

καθαριστικά φούρνου (+47,5%)
λαδόκολλες (+28,4%)
σακούλες σκουπιδιών (+8,1%)

Από την άλλη, μείωση στις πωλήσεις παρατηρήθηκε σε προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης τα οποία στην περσινή καραντίνα ήταν μέσα στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών.

Εξαίρεση αποτέλεσαν οι γυναικείες βαφές που σημείωσαν αύξηση 22%.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα