Συνεχείς οι εξετάσεις για τον γιατρό που παρουσίασε πρόβλημα στα κάτω άκρα μετά το εμβόλιο

16.02.2021 / 20:09
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
πα 9

Νέος συναγερμός σήμανε στην Κέρκυρα, καθώς μετά την νοσηλεύτρια, ένα γιατρός λίγο μετά τον εμβολιασμό παρουσίασε πρόβλημα στα κάτω άκρα.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από την Κέρκυρα ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος  έχει εμφανίσει ίδια συμπτώματα με αυτά της 40χρονης νοσηλεύτριας, καθώς χθες έκανε η δεύτερη δόση του εμβολίου.

Το ίδιο βράδυ, άρχισε να μην αισθάνεται καλά… Ένιωθε τον οργανισμό του να εξασθενεί και να παρουσιάζει πρόβλημα στα κάτω άκρα, παράλληλα με πολύ έντονους πόνους στη μέση του.

Με τη βοήθεια της συζύγου και του γιου του, μεταφέρθηκε στα επείγοντα του Γενικού Νοσοκομείου της Κέρκυρας, όπου οι γιατροί συνάδελφοί του, αμέσως, προχώρησαν στις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστώσουν τι ακριβώς συμβαίνει.

Αναζητώντας τα αίτια

Ο Σπύρος Σκιαδόπουλος, ήταν μέχρι πρότινος ο επικεφαλής για τους εμβολιασμούς στο νησί της Κέρκυρας, ωστόσο πρόσφατα, λόγοι υγείας τον οδήγησαν στο νοσοκομείο και η αναρρωτική του άδεια έληγε σήμερα…

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, από το πρωί έχουν γίνει αρκετές εξετάσεις αλλά και παρακέντηση, έτσι ώστε να δουν οι γιατροί από που προήλθε η αδυναμία αυτή.

Σκοπός είναι να εντοπιστεί η αιτία των συμπτωμάτων, προκειμένου να του χορηγηθεί και η κατάλληλη αγωγή.

Παράλληλα, ωστόσο, ελέγχεται και το εάν υπάρχουν κοινά στοιχεία με την περίπτωση της νοσηλεύτριας. Εκείνο που κυρίως απασχολεί, όμως, είναι να διαπιστωθεί το εάν η το πρόβλημα στα κάτω άκρα οφείλεται στο εμβόλιο για τον κορονοϊό ή σε άλλη αιτία.

Ο κ. Αλέξανδρος Γαρδικιώτης, Γιατρός, Πρώην Διευθυντής Κέντρου Υγείας Κέρκυρας μίλησε στο LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο για το ανησυχητικό περιστατικό.

«Χθες το πρωί μου είπε πάω να κάνω τη δεύτερη δόση. Ως το μεσημέρι και το απόγευμα όλα καλά. Το βράδυ μου είπε ότι ξεκίνησαν μυαλγίες στα κάτω άκρα, η μέση του δεν το κρατάει κλπ. Αργά το βράδυ μου είπε ότι νιώθει ρίγος, είναι ανήσυχος και τον ενοχλούσαν τα κάτω άκρα.

Το πρωί πήγε στο νοσοκομείο γιατί μου είπε ότι η μέση και τα κάτω άκρα δεν τον κρατούσαν. Τον επισκέφθηκα και είδα ότι δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Δεν κουνούσε τα πόδια καλά. Ο ίδιος μου είπε “λες να είναι από το εμβόλιο;”. Του απάντησα ότι αυτό θα το δείξουν οι εξετάσεις και θα το πουν οι νευρολόγοι».

«Μου είπε η συζυγός του ότι δεν μπορούσε να κρατηθεί στα πόδια του», διευκρίνισε.

Βελτίωση για τη νοσηλεύτρια

Την ίδια ώρα, αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την 40χρονη νοσηλεύτρια η οποία νοσηλεύεται εδώ και μία εβδομάδα στο γενικό νοσοκομείο της Κέρκυρας, έχοντας παράλυση στα κάτω άκρα.

Η μητέρα δύο παιδιών, έχει εμφανή σημάδια βελτίωσης, τέτοια που της επιτρέπουν να κάνει βήματα, ανακτά σιγά σιγά τις δυνάμεις της και ανυπομονεί να επιστρέψει στο σπίτι της και στα παιδιά της.

Ο χρόνος που θα απαιτηθεί να ανακάμψει πλήρως δεν είναι ακόμη γνωστός, καθώς είναι απαραίτητες ειδικές νευρολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα