«Στροφή» στο skincare μετά την πανδημία

03.12.2022 / 14:11
beauty

Ήταν το 2020 όταν o covid-19 και η πανδημία έφεραν τα πάνω – κάτω παγκοσμίως και άλλαξαν τις ζωές, την καθημερινότητα και τις συνήθειες εκατομμυρίων πολιτών, επιχειρήσεων κ.ο.κ. Από αυτό δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και ο κόσμος της ομορφιάς, ο οποίος και κλήθηκε να κάνει επαναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα. Δεν υπήρχε κανένα νόημα μια γυναίκα να αφιερώσει μεγάλο μέρος του χρόνου της για να δημιουργήσει ένα make up look, αφού δεν θα την έβλεπε κανείς. Ή ακόμη κι αν την έβλεπε, θα φορούσε μάσκα. Όλη λοιπόν η προσοχή αυτομάτως στράφηκε σε όλο αυτό που βρισκόταν κάτω από τη μάσκα (κυριολεκτικά και μεταφορικά). Πώς ξυπνάμε το πρωί; Τι εικόνα αντικρύζουμε στον καθρέφτη εμείς οι ίδιοι και πόσο υγιής και ενυδατωμένη είναι η επιδερμίδα μας; Η στροφή από το «φαίνεσθαι» στο «είναι» αποτυπώθηκε και στον χώρο της ομορφιάς, έναν κλάδο εκ των πραγμάτων επιφανειακό σε μεγάλο βαθμό.

Έτσι, και οι εταιρείες που είδαν ξαφνικά τις πωλήσεις τους να μειώνονται εν μία νυκτί, αντέδρασαν άμεσα: Η έμφαση δόθηκε στα skincare προϊόντα στα οποία επικεντρώθηκε και κάθε marketing καμπάνια. Αντί για gadget μακιγιάζ, μάσκαρα και κραγιόν, πλέον οι χρήστες αναζητούν όλο και περισσότερο ενυδατικές κρέμες, μάσκες και serum. Μία ακόμη τάση που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι η στροφή σε premium προϊόντα. Παρόλο που καθίστανται πιο ακριβά και η πρόσβαση σε αυτά μπορεί να έμοιαζε υπό άλλες συνθήκες πολυτέλεια, η έμφαση δόθηκε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Στην ίδια λογική, παρατηρήθηκε αύξηση στις πωλήσεις των eco friendly προϊόντων ομορφιάς, των οποίων η σύσταση βασίζεται σε φυσικά προϊόντα. Τα φυσικά και vegan καλλυντικά συνεχίζουν να αυξάνουν τη δημοτικότητά τους και οι περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μεγαλύτερα ποσά για βιώσιμα και φυσικά προϊόντα.

Όπως γίνεται σαφές, οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει και η πλειοψηφία των γυναικών δεν είναι πρόθυμη πλέον να αφιερώσει ένα τέταρτο της ώρας απλώς και μόνο για να βάλει σωστά το eye liner ή το μολύβι ματιών, αλλά την ενδιαφέρει περισσότερο να κάνει focus στην υγεία της επιδερμίδας της.

Κ.Κ.

«Στροφή» στο skincare μετά την πανδημία 4

Κυριακή Ζήση: «Γνώρισα και κάποιες πιο μικρές εταιρείες»

«Λόγω καραντίνας έκανα περισσότερο απολέπιση και μάσκες, μιας και είχα περισσότερο χρόνο. Όταν μου τελείωναν τα αντίστοιχα προϊόντα, έφτιαχνα μόνη μου ένα μείγμα για απολέπιση με βάση το ελαιόλαδο και τη ζάχαρη. Έδωσα έμφαση στην ενυδάτωση, τις κρέμες και την υγεία της επιδερμίδας μου. Ασχολήθηκα περισσότερο γενικά, καθώς και σε θεωρητικό επίπεδο έψαχνα να διαβάσω τι κάνει κάθε συστατικό και πώς μπορεί να με βοηθήσει. Έμαθα τι ακριβώς μπορεί να μου προσφέρει για παράδειγμα η αλόη βέρα. Ακόμη, γνώρισα και κάποιες πιο μικρές εταιρείες που πριν δεν είχα καν ακούσει και ανακάλυψα προϊόντα που εξακολουθώ να αγοράζω και σήμερα», μας λέει η 26χρονη Κυριακή Ζήση.

«Στροφή» στο skincare μετά την πανδημία 5

Στέλλα Σουσαλή: «Επένδυσα στην περιποίηση»

«Ελάχιστες ήταν οι φορές που βαφόμουν κατά την διάρκεια της καραντίνας και προτιμούσα να βάζω μάσκες προσώπου βαθιάς ενυδάτωσης γιατί το πρόσωπο μου τους χειμερινούς μείνεις είναι ξηρό. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας οι τιμές των προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης είχαν πέσει κατά πολύ οπότε επένδυσα κυρίως σε καλλυντικά τα οποία θα μου ήταν πολύ χρήσιμα κυρίως μετά την καραντίνα καθώς δεν διέθετα τίποτα από ότι αγόρασα! Σίγουρα όμως επένδυσα περισσότερο όσον αφορά την περιποίηση σε DIY μάσκες όπως το λάδι με το αλάτι για peeling», μας λέει η 24χρονη Στέλλα Σουσαλή και καταλήγει: «Η αλήθεια είναι ότι πλέον με τον άνοιγμα των καταστημάτων, συνεχίζω την ίδια ρουτίνα που προανέφερα όμως δεν κάνω τόσο συχνά πλέον μάσκες γιατί δεν διαθέτω αυτή την πολυτέλεια χρόνου όπως όταν βρισκόμασταν σε καραντίνα».

«Στροφή» στο skincare μετά την πανδημία 6

Αναστασία Τσουνάκα: «Έδωσα έμφαση στη σωστή ενυδάτωση»

Η 27χρονη Αναστασία Τσουνάκα αναφέρει: «Η καραντίνα σαφώς και επηρέασε τον τρόπο που περιποιούμαι την επιδερμίδα μου. Η χρήση μάσκας ήταν ένας από τους λόγους που δεν επέλεγα να βάφομαι τόσο για λόγους υγιεινής όσο και για αισθητικούς λόγους, μιας και δεν φαίνονταν τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου. Ως λάτρης της φυσικής ομορφιάς, είμαι και φανατική του skincare. Οπότε έδωσα μεγάλη έμφαση στη σωστή ενυδάτωση δέρματος και χειλιών, που ξηραίνονταν περισσότερο λόγω μάσκας.

Κατά τη διάρκεια της καραντίνας περιόρισα την αγορά καλλυντικών, αλλά συνέχιζα να αγοράζω κανονικά ενυδατικές κρέμες, μάσκες, scrub κ.α. Πλέον, εξακολουθώ να περιποιούμαι εξίσου την επιδερμίδα μου, αλλά δίνω προσοχή και στο μακιγιάζ μου».

*Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Νεολόγος

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα