Ryanair: Για την Ελλάδα θα λειτουργήσουμε με πληρότητα 55%, ενώ ο μέσος όρος μας είναι 40% | dete

Ryanair: Για την Ελλάδα θα λειτουργήσουμε με πληρότητα 55%, ενώ ο μέσος όρος μας είναι 40%

Για τις πτήσεις της Ryanair προς την Ελλάδα την καλοκαιρινή περίοδο του τουρισμού, μίλησε ο γενικός διευθυντής της εταιρίας, Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν.

Μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Δέκα», ο Ο’ Μπράιεν τόνισε πως από την 1η Ιουλίου η Ryanair θα ταξιδεύει στην Ελλάδα με μεγαλύτερη πληρότητα, από τον συνολικό μέσο όρο των δρομολογίων της εταιρείας, στη μετά πανδημίας εποχή. Ωστόσο, τόνισε πως υπάρχει ανησυχία ότι η ζήτηση δεν θα είναι τόσο μεγάλη.

«Θα ξεκινήσουμε ένα ουσιαστικό πρόγραμμα για την Ελλάδα από την 1η Ιουλίου. Θα καλύψουμε κοντά στο 90% των δρομολογίων που είχαμε σχεδιάσει και θα λειτουργήσουμε με πληρότητα 55% με βάση τον αρχικό μας σχεδιασμό. Αρκετά σημαντική σε σύγκριση με τον μέσο όρο πληρότητας της Ryanair που είναι στο 40%.», είπε αρχικά και συνέχισε: «Η Ελλάδα πάει πολύ καλύτερα για πολλούς λόγους. Είναι προφανώς ένας σημαντικός καλοκαιρινός προορισμός και αξίζει να αναφέρουμε ότι η διαχείριση του κορωνοϊού είναι ένα θετικό μήνυμα για τους τουρίστες».

Ryanair: Τα πρακτορεία απλά παρατηρούν- Δεν πήραν πρωτοβουλίες τα αεροδρόμια
Οσον αφορά την εικόνα που έχουν οι αεροπορικές εταιρίες από τους τουριστικούς πράκτορες για την καλοκαιρινή σεζόν στην Ελλάδα, δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος.

«Δεν μπορώ να πω ότι λαμβάνουμε θετικά μηνύματα από επαφές μας με τουριστικούς οργανισμούς. Για να είμαι ειλικρινής η αίσθησή μας είναι ότι σε ένα βαθμό οι βασικοί παίκτες ή αυτοί που έπρεπε να είναι οι βασικοί παίκτες στην ελληνική πλευρά, συμπεριφέρονται ως παρατηρητές. Τα αεροδρόμια δεν έχουν κάνει τίποτα. Θα περιμέναμε ότι σε αυτό το σημείο η Fraport και το αεροδρόμιο της Αθήνας θα είχαν αναλάβει πρωτοβουλίες για να δώσουν κίνητρα. Και μπορώ να σας πω ότι για την Ελλάδα είναι ικανοποιητικό το 55% στην πληρότητα τον Ιούλιο», είπε χαρακτηριστικά.

«Είμαστε έτοιμοι να αυξήσουμε τα δρομολόγια πολύ γρήγορα αν υπάρξει κάποια πρωτοβουλία από την άλλη πλευρά ή από την κυβέρνηση. Θα ήταν ουσιαστική πρωτοβουλία από την πλευρά της κυβέρνησης αν μείωνε την φορολογία και τις αμοιβές στο αεροδρόμιο, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του καλοκαιριού του 2021 που είναι, και βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα προτεραιότητα για την Ελλάδα ως προορισμός», σημείωσε.

Ryanair: Η Lufthansa ζητιανεύει-Το θετικό σχόλιο για την Aegean
Για την κρατική βοήθεια που περιμένουν αεροπορικές εταιρείες, όπως η Lufthansa, ο Ο’Μπράιεν ήταν αρκετά επιθετικός, λέγοντας πως δεν αξίζει και δεν δικαιούται να λάβει βοήθεια, λόγω του μάνατζμεντ που κάνει.

«Η Lufthansa δεν αξίζει και δεν χρειάζεται την βοήθεια. Υπάρχουν δύο αδιαμφισβήτητοι λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να την λάβει. Ενα συμπεράσμα από την πανδημία του κορωνοϊού σε σχέση με τις κρατικές ενισχύσεις, είναι ότι αεροπορικές εταιρείες που εισήλθαν στην κρίση σε κακή κατάσταση λόγω κακού μάνατζμεντ, θα βγουν πιο ισχυρές σε σχέση με αυτές που είχαν καλούς ισολογισμούς λόγω της συνετής τους πορείας. Στις τελευταίες περιλαμβάνω και την Aegean. Η Ryanair και η Aegean είναι παραδείγματα εταιρειών με καλό μάνατζμεντ. Από την άλλη, η Lufthansa ζητά και παίρνει 9 δις ευρώ. Και δεν είναι μόνο τα 9 δις ευρώ. Γυρίζει όλη την Ευρώπη ζητιανεύοντας με ένα μπολ. Απαιτούν από την Αυστρία 800 εκατ. ευρώ κι από την Ελβετία πάνω από ένα δις ευρώ και μεγάλα ποσά, εκατοντάδες εκατομμύρια από το Βέλγιο. Αυτό που είναι προφανές και το ξέρουμε εμείς οι Ιρλανδοί και οι Έλληνες, είναι ότι άλλοι κανόνες ισχύουν για την Γερμανία και άλλοι κανόνες για όλους τους άλλους».