Πολύ… κακοί για να τους αγαπήσεις -Από την Τασσώ Καββαδία στην Κατερίνα Διδασκάλου

10.11.2020 / 11:57
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
Didaskalou-Kavvadia1

Ποιος αλήθεια έχει ξεχάσει την Σάντρα; Την γυναίκα εκείνη που στην Φωσκολική «Λάμψη» φρόντιζε να κάνει τον βίο αβίωτο για την Κάτια Δανδουλάκη, ως γραμματέας και ερωμένη του Γιάγκου, η γυναίκα που οργάνωνε δολοπλοκίες με την ίδια άνεση που έστρωνε το τραπέζι, και φυσικά άφηνε παρακαταθήκη επικούς διαλόγους όπως αυτόν:

Βίρνα:«Οι άλλοι όταν θέλουν να σκοτώσουν χρησιμοποιούν πιστόλι. Εσύ, μένεις έγκυος. Είναι η δεύτερη φορά που με πυροβολείς με ένα νόθο»
Σάντρα:«Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είμαι φτηνή ούτε πρόστυχη».

"Η ΛΑΜΨΗ" ΒΙΡΝΑ - ΣΑΝΤΡΑ "ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ"

Η κακιά Σωσώ στα «Εγκλήματα»
Ουδείς φυσικά ξεχνά και την Σωσώ,Καίτη Κωνσταντίνου, από τα «Εγκλήματα». Την απατημένη σύζυγο του χασάπη Κώστα Κόκλα, η οποία προσπαθούσε με ανεξάντλητη υπομονή να εξοντώσει τον παράνομο δεσμό του αλλά και την ερωμένη του Υρώ Μανέ. Αλλά και πολλές και πολλούς άλλους που κατάφεραν να φανατίσουν το κοινό με την κακή πλευρά του ρόλου τους.

Εγκλήματα - Σωσώ (Best Of) 😂😂🔫🔫

Η αξεπέραστη Τασσώ Καββαδία
Όμως καμία και κανένας δεν μπόρεσε να ξεπεράσει σε δυναμική ερμηνείας ρόλους κακιάς, την αξέχαστη Τασσώ Καββαδία, η οποία αν και κινηματογραφική είναι αγαπημένη όλων των κοινών ακόμη και του τηλεοπτικού το οποίο απολαμβάνει πλέον τους ρόλους της από την προβολή των ταινιών στις οποίες πρωταγωνίστησε. Θυμάμαι σε μία συνέντευξη που μου έδωσε το 2008 πόσο άμεσα και αφοπλιστικά είχε αφηγηθεί το πώς έγινε όχι μόνο η «κακιά» αλλά η πιο λατρεμένη «κακιά» ως ρόλος. «Ολα άρχισαν όταν πρωτόπαιξα στην ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Το κυριακάτικο ξύπνημα» τη νευρωτική σύζυγο του παπά. Αρεσε τόσο που στη συνέχεια ο ρόλος της κακιάς μού δόθηκε σε πολλές ταινίες που ακολούθησαν. Μου έκανε καλό, δεν με περιόρισε. Τον ήξερα καλά αυτόν τον ρόλο, τον πληρωνόμουνα και τον έπαιζα. Επαιξα και άλλους ρόλους, και την ωραία κυρία… Και τι έγινε; Σιγά, κανείς δεν τους θυμάται. Οι ρόλοι της κακιάς ήταν αυτοί που με καθιέρωσαν. Ημουν αυστηρή αλλά και σωστή για τα δεδομένα της εποχής. Δεν είχα άδικο να αντιπαθώ την Τζένη Καρέζη που τα ‘φτιαξε με τον Κούρκουλο, ο οποίος ήταν αρραβωνιασμένος με την κόρη μου, ή με τον Μάνο Κατράκη που η κομμώτρια Λάσκαρη τον απατούσε και του έτρωγε τα λεφτά…».
Ούτε λίγο ούτε πολύ η αγαπημένη Τασσώ έδινε τον ορισμό της επιτυχίας για έναν ρόλο «κακού»: να υπάρχει αιτία και λογική. Η έστω εμμονή, παλιοχαρακτήρας και εξουσία, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την φετινή τηλεοπτική σεζόν ως πεδίο δράσης των κακών.

Τασω Καββαδία Χρήστος Νέγκας Αλεξάνδρα  Λαδικού

Δεσμοφύλακες, αμαρτωλά θηλυκά και αδίστακτες σύζυγοι
Η ενίσχυση της μυθοπλασίας στην τηλεόραση ευτυχώς επανέφερε και την συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία εκπροσωπείται επάξια και από άνδρες αλλά και από γυναίκες.
Δύο ρόλοι στις «Αγριες Μέλισσες», δύο στην «Αγγελική» και ένας στη «Φαμίλια» αποδεικνύουν πως το «κακό» ποτέ δεν πεθαίνει όχι μόνο στη ζωή αλλά και στα σίριαλ. Φυσικά η κωμική μυθοπλασία πάντα λειαίνει τις γωνίες, όμως έρχεται η δραματική και τις ακονίζει μια χαρά.

Κατερίνα Διδασκάλου: Η Μυρσίνη μισούσε υπέροχα
Η Μυρσίνη είναι σύζυγος, μάνα, πεθερά, ερωμένη. Είναι όλα αυτά και κάτι ακόμη. Σκληρή, άτεγκτη, εκδικητική, υστερική, δολοπλόκα και αδίστακτη. Οι αδελφές Σταμίρη έχουν κυριολεκτικά μαρτυρήσει στα χέρια της με κάθε τρόπο. Κι αν η αρχή έγινε με τη Λενιώ, στη συνέχεια πήραν σειρά και οι υπόλοιπες. Ο ρόλος ευτύχησε στα χέρια της Κατερίνας Διδασκάλου, η οποία ενσαρκώνει την σύγχρονη Τασσώ.
Η Μυρσίνη είναι η κακιά βασίλισσα του 2020-21 και κανείς δεν μπορεί να την εκθρονίσει. Στο πέρασμά της μπορεί να βλάψει τους πάντες και δεν εξαιρούνται ούτε ο εραστής αλλά ούτε και ο άνδρας της. Ακόμη και μέσα στη φυλακή θα βρει τρόπο να βασανίσει τα θύματά της, ακόμη και όταν όλα γύρω καταρρέουν, εκείνη αγέρωχη θα καταστρώνει το επόμενο σχέδιο εξόντωσης των εχθρών της. Γυναίκα – αράχνη, γυναίκα δηλητήριο και δικαίως στην κορυφή της κατηγορίας με τους υπόλοιπους να την ακολουθούν σε απόσταση.

Νάντια Μπουλέ: Τα δύο πρόσωπα της Τζένης
Μπορεί η ηθοποιός σε συνεντεύξεις της να προσπαθήσει να γλυκάνει λίγο αυτόν τον χαρακτήρα από την σειρά του Alpha «Αγγελική», που έχει περάσει από πριονοκορδέλα το twitter, όμως οι τηλεθεατές δεν πείθονται. Σίγουρα υπάρχουν χαραμάδες φωτός στην σκοτεινή διαδρομή της στην οικία των Αργυρών, η ουσία όμως είναι πως είναι ασυγχώρητη η κίνησή της να απατήσει τον έναν αδελφό, και μάλιστα τον καλό της υπόθεσης, με τον άλλο, ο οποίος είναι ο πιο αντιπαθής ρόλος. Ο Στέφανος και ο Παύλος είναι τα θύματα μιας μάλλον κακομαθημένης αλλά εγωίστριας Τζένης, η οποία όπως όλα δείχνουν αργά ή γρήγορα θα πληρώσει για τα λάθη της με τον πιο σκληρό τρόπο.
Κι όσο κι αν το ήρεμο πρόσωπο της Νάντιας Μπουλέ προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, το σενάριο έρχεται να επιβεβαιώσει πως δίπλα στην Αγγελική και κυρίως απέναντι από τον Στέφανο είναι πολύ κακιά για να την συγχωρήσεις.

Nadia_Boule

Βασίλης Μπισμπίκης: Ο βασανιστής κύριος Βόσκαρης
Ως βασανιστής της Ελένης έχει καταφέρει να τον μισήσει το πανελλήνιο. Κακοποιεί, βιάζει, ταλαιπωρεί ανελέητα και βάναυσα την πιο αγαπημένη πρωταγωνίστρια του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού. Η Ελένη κάθε φορά έρχεται αντιμέτωπη με την πιο βίαιη ανδρική συμπεριφορά και κάθε φορά σηκώνεται για να την ξαναρίξει στο έδαφος ο διευθυντής των φυλακών, όπου κρατείται. Οσο κι αν η γοητευτική όψη του αποπειράται να αποπλανήσει την τηλεθεάτρια και να κερδίσει λίγες μονάδες συμπάθειας, έρχεται το σενάριο και καταργεί τα πάντα. Το κοινό τον μισεί κι εκείνος κάνει τα πάντα για να το κάνει ακόμη πιο έντονο κάθε βράδυ στις 22.00. Οι πληροφορίες λένε πως σύντομα ένα μυστικό θα αποκαλυφθεί και θα ανατρέψει τα πάντα. Θα πρέπει λογικά να θυμίζει θαύμα για να γυρίσει την κατάσταση…

bisbikis

Ιωάννης Παπαζήσης: Δεύτερος αδελφός και καταϊδρωμένος
Νιώθει αδικημένος, νιώθει ότι αξίζει περισσότερα απ’ όσα του δόθηκαν, πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος αλλά… Εχει απατήσει την γυναίκα του με την σύντροφο του αδελφού του, έχει σπάσει αυτοκίνητο μόλις μαθαίνει ότι η πρώην γυναίκα του συνεχίζει την ζωή της, φέρεται σκληρά και απάνθρωπα στους υπαλλήλους, λέει ψέματα στην οικογένειά του, είναι βουτηγμένος στα μυστικά και τις απάτες και είναι ανίκανος να διοικήσει μία εταιρεία, την οποία μέχρι πρότινος διοικούσε πολύ καλά ο αδελφός του ο οποίος είναι πρωτότοκος, γοητευτικότερος και καλύτερος. Δυστυχώς όλα όσα πρέπει να διαθέτει ένας ρόλος κακού και αντιπαθητικού πρωταγωνιστή είναι συγκεντρωμένα εδώ, στον Παύλο Αργυρό της «Αγγελικής» (ALPHA) , ο οποίος πλέον μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα κάνει πρωταθλητισμό στην συγκεκριμένη κατηγορία.

angeliki-i-tzeni-prospathei-na-isorropisei-anamesa-sta-thelo-kai-stin-agapi

Υρώ Μανέ: Η Δέσποινα είναι η πεθερά – δηλητήριο
Η μαμά του Γιάννη στη «Φαμίλια» (ΑΝΤ1) εκπληρώνει τους πόθους της ελληνικής μυθοπλασίας για το προφίλ της ιδανικής κακιάς πεθεράς. Αυτής που βασανίζει την νύφη της με κάθε τρόπο είτε αποσπώντας λίγη σκόνη επιδεικτικά με το δάχτυλο από τα έπιπλα είτε κάνοντας ανελέητη κριτική σε όλα όσα προσπαθεί να κάνει η άτυχη κοπέλα προκειμένου να την ευχαριστήσει. Και αν για λίγο καιρό ξαποσταίνει, ξανά προς τη δόξα τραβά. Αριστοτεχνικά θα κοιτάξει με την άκρη του ματιού, θα κουνήσει το κεφάλι της δεξιά και αριστερά θέλοντας να πει ή μάλλον να φωνάξει «α πα πα», θα επηρεάσει όταν το θύμα δεν ακούει και στο τέλος θα σταυρώσει τα χέρια για να πει το μεγαλειώδες στερεοτυπικό «τα έλεγα εγώ ότι δεν είναι έτσι». Το καλό είναι ότι η κωμωδία έρχεται με το χιούμορ να μαλακώσει λίγο τις άγριες αυτές συμπεριφορές τις οποίες δυστυχώς η ζωή δεν καταφέρνει…

Yro_Mane

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα