Πάτρα- Τίμος Πατρινός: Χαμένη η σχολική χρονιά για τα παιδιά μας, υπάρχουν ευθύνες

16.02.2021 / 12:50
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
sxoleio-sholeio-sxoleia-lykeio-antisiptiko-mathites-02-07-2020_0

Σε μία χρονιά χαμένη εξελίσσεται η φετινή για τους μαθητές των σχολείων της Πάτρας μετά και το κλείσιμο που αποφασίστηκε από την επιτροπή των ειδικών και την κυβέρνηση, λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Οι γονείς βρίσκονται σε ένα μεταίχμιο μιας εξίσωσης που μέχρι τώρα δεν είχε ένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν έχει βρεθεί ο τρόπος από την κυβέρνηση για να συνδυαστεί. Από την μία να είναι ανοικτά τα σχολεία και από την άλλη να κάνουν με ασφάλεια τα παιδιά τους μάθημα.
Σύμφωνα με ένα μεγάλο ποσοστό γονέων, η εξίσωση αυτή θα μπορούσε να είχε ένα θετικό πρόσημο, αν το ήθελε η κυβέρνηση και προχωρούσε στα κατάλληλα μέτρα, αφήνοντας στην άκρη το οικονομικό και δίνοντας προτεραιότητα στην εκπαίδευση.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Γονέων των σχολείων της Πάτρας Τίμος Πατρινός, σε δηλώσεις για το θέμα είναι ξεκάθαρος: «Από την αρχή της πανδημίας η στάση της κυβέρνησης είναι αρνητική στο να πάρει τα σωστά μέτρα προστασίας και να μπορέσουν να κάνουν τα παιδιά μάθημα με ασφάλεια».
Τα μέτρα αυτά είναι συγκεκριμένα και έχουν τεθεί στα υπόψη του υπουργείου από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Χωρισμός των τάξεων σε μικρότερα τμήματα, ανεύρεση νέων σχολικών αιθουσών, εκ περιτροπής δια ζώσης εκπαίδευση εκεί που χρειάζεται, προσλήψεις σε εκπαιδευτικούς και ενίσχυση της καθαριότητας των σχολικών μονάδων με περισσότερες καθαρίστριες.
«Ειδικότερα, στην Πάτρα εμείς ως ένωση θέσαμε στα υπόψη των αρμοδίων 32 σχολικές αίθουσες που υπήρχαν εντός των σχολικών μονάδων του δήμου, οι οποίες ήταν κενές και σίγουρα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να γίνουν περισσότερα τα τμήματα και λιγότεροι μαθητές σε κάθε τάξη».
Κι όμως η πρόταση αυτή ούτε καν εξετάστηκε από τα στελέχη των μηχανισμών της εκπαίδευσης, προφανώς γιατί θα είχε ως αντίκτυπο της την πρόσληψη δασκάλων και καθηγητών, προκειμένου να λειτουργήσουν τα τμήματα αυτά.
Έγινε ακριβώς το αντίθετο. Το υπουργείο, σύμφωνα με τον κ. Πατρινό, κατά την διάρκεια των μηνών της πανδημίας προχώρησε σε συγχωνεύσεις σχολείων στην Πάτρα, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τον αριθμό των μαθητών σε κάθε τάξη.
Οδηγηθήκαμε έτσι στο κλείσιμο. Οι μαθητές της Πάτρας επιστρέφουν στο σύστημα της τηλεκπαίδευσης το οποίο κρίνοντας από την εμπειρία των περασμένων lockdown στην διάρκεια της πανδημίας, δεν είχε τα ανάλογα αποτελέσματα, δημιουργώντας αρκετά κενά στους μαθητές όλων των βαθμίδων.
Η τηλεκπαίδευση έχει δημιουργήσει κενά που είναι σίγουρο ότι θα φανούν αργότερα στα παιδιά μας και τα οποία θα δυσκολέψουν την μαθητική τους πορεία.
Βλέπετε η εκπαίδευση είναι σαν τον κορωνοϊό. Τα «κρούσματα» φαίνονται αργότερα».


Κ.Α.

(εφ. Νεολόγος)

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα