Πάτρα: Σύγχρονο, ευέλικτο και οικονομικό το νέο τηλεφωνικό κέντρο του “100”

13.12.2024 / 19:29
ka 18

Σημαντικές λύσεις σε πολλά ζητήματα αναμένεται να δώσει το εκσυγχρονισμένο τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Χάρης Τσίτσικας μιλώντας στον Max Fm και στον Γιάννη Γεωργόπουλο το σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο θα μειώσει την αναμονή των πολιτών, θα είναι πιο ευέλικτο έχοντας σύνδεση με περισσότερες υπηρεσίες, ενώ οικονομικά θα μειώσει το κόστος της τοπικής ΕΛΑΣ προς τον ΟΤΕ από τα 5.000 ευρώ που πλήρωνε  μέχρι τώρα, στα 1.500.

«Το όφελος θα είναι σε πολλά επίπεδα και είναι σημαντικό να πούμε ότι για ακόμα μία φορά το έργο ξεμπλοκάρεται χάρη στις ενέργειες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που το χρηματοδοτεί. Αλλιώς με  γραφειοκρατία του κεντρικού κράτος θα είχαμε πρόβλημα».

Εκείνο πάντως που δεν λύνεται είναι το θέμα της ενίσχυσης του έμψυχου δυναμικού αφού στο κέντρο βάση των αστυνομικών που έχει στη διάθεση της η ΕΛ.ΑΣ. δεν θα είναι πάνω από δύο άτομα.

Το θέμα αυτό θα το θέσει η Ένωση στο Γενικό Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας που έρχεται  στην Πάτρα μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα