Πάτρα: Καταγγελία για απειλές από “πειρατές” ταξιτζήδες-Τι λένε οι πρόεδροι των ραδιοταξί για τις παραβατικές συμπεριφορές

23.06.2021 / 9:06
taxi-patra

Της Κατερίνας Τσουκαλά

«Κύκλωμα» οδηγών ταξί, οι οποίοι λειτουργούν εκτός εσωτερικού κανονισμού των σωματείων, και φέρονται να εκβιάζουν και να απειλούν, σε περίπτωση που «αλλαξοπιστήσεις», καταγγέλλει αναγνώστρια, τα στοιχεία της οποίας βρίσκονται στη διάθεση του μέσου. Συγκεκριμένα στην καταγγελία αναφέρονται τα εξής:

«Στην αρχή χρησιμοποίησα Ράδιο Ταξί χωρίς κανένα πρόβλημα, μέχρι που κάποιος ταξιτζής μου έδωσε το τηλέφωνό του, κάνοντας μου καλύτερη τιμή και εγώ δυστυχώς έπεσα στην παγίδα του. Μετά από ένα χρονικό διάστημα συνεργασίας αποφάσισα να συνεργαστώ με έναν άλλο που με πλησίασε με τον ίδιο τρόπο, τότε ο πρώτος άρχισε να μου τηλεφωνεί, να με εκβιάζει, να με απειλεί, μάλιστα σταμάτησε δίπλα μου στο κέντρο της Πάτρας και μου είπε να προτιμάω πάντα πεζοδρόμιο. Σε συζητήσεις με φίλες μου κατάλαβα ότι έχουν αντιμετωπίσει ανάλογα προβλήματα. Στόχος μου είναι να βγάλω στη φόρα τη συμμορία αυτή και επέλεξα εσάς γιατί γνωρίζω πως μπορείτε να κινητοποιήσετε τις αρχές της πόλης».

Ο «Νεολόγος των Πατρών» απευθύνθηκε στον πρόεδρο του ραδιοταξί «18300» Κωνσταντίνο Τζουβέκα και στον πρόεδρο του «RADIO TAXI EXPRESS, Γιώργο Παπακωνσταντινόπουλο, ζητώντας τους να τοποθετηθούν επί του θέματος. Ιδού τι μας είπαν:

ΤΖΟΥΒΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ: Μέσω τηλεματικής καταγράφονται όλα

«Τέτοιο περιστατικό με απειλές δεν έχουμε ακούσει. Προσπαθούμε να διαφυλάξουμε τα συμφέροντα του συνεταιρισμού Radio Taxi 18300 και συγχρόνως να διασφαλίσουμε την ασφαλή μεταφορά του πελάτη μας. Υπάρχει εσωτερικός κανονισμός, στον οποίο προβλέπεται πως όποιος συνάδελφος δώσει το τηλέφωνό του σε πελάτη, αντί για τα επίσημα στοιχεία του Radio Taxi και το αντιληφθεί η διοίκηση μας, αυτόματα σταματάει να συνεργάζεται, καθώς το παράπτωμα θεωρείται πειθαρχικής φύσεως και εγκαλείται φυσικά στη διοίκηση να δώσει απολογία. Το τελευταίο καιρό έχει γίνει αντιληπτό από τη διοίκηση ότι υπάρχουν τέτοιου είδους φαινόμενα και τους έχουν επιβληθεί παραδειγματικές ποινές, δηλαδή σταματούν να συνεργάζονται με το κέντρο βάσης, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πάρουν πελάτες από το Radio Taxi 18300. Φυσικά και η μείωση του τζίρου και η κατάσταση της πανδημίας έχει φέρει πολλά τέτοια φαινόμενα, όμως εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως κατά ένα ποσοστό φταίει και ο πελάτης, διότι προχωρώντας σε τέτοια συνεννόηση, μπορεί να πέσουν θύματα μη αξιοπρεπούς συμπεριφοράς, καθώς το αυτοκίνητο που θα τους εξυπηρετήσει να μην είναι πιστοποιημένο, να μην έχει προβεί στις απαιτούμενες απολυμάνσεις και να μην υπάρχει η απαιτούμενη ασφάλεια. Όταν ο πελάτης καλέσει το Radio Taxi αυτόματα και επίσημα γνωρίζουμε τον οδηγό που θα τον εξυπηρετήσει και φυσικά αν το όχημα τηρεί όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες. Επίσης αν συμβεί οτιδήποτε κατά τη διάρκεια με τη νέα τεχνολογική μέθοδο της τηλεματικής, μέσω των tablets καταγράφονται όλες οι διαδρομές, και έτσι μπορούμε ανά πάσα στιγμή να δούμε την πραγματική πορεία του οχήματος, από που παρέλαβε τον πελάτη, αλλά και τον προορισμό του. Όπως, μέσω της διαδρομής μπορούμε να υπολογίσουμε και το κόστος της διαδρομής. Όλα αυτά λοιπόν, είναι πλεονεκτήματα της ασφαλής μεταφοράς του επιβάτη, τα οποία αυτόματα χάνονται, όταν ο ίδιος μπει στην διαδικασία να χρησιμοποιήσει πρόσκαιρα τους μη επαγγελματίες οδηγούς ταξί».

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά

«Ως κλάδος στην πόλη μας τα τελευταία χρόνια, με εμάς πρωτοπόρους κάναμε ένα άλμα προς το μέλλον, υιοθετώντας τη σύγχρονη τεχνολογία της τηλεματικής, ένα μέσο πού μας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθούμε στενά κάθε διαδρομή, παρεμβαίνοντας αν χρειαστεί σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας άμεση λύση σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει.

Όπως όμως συμβαίνει με όλα τα επαγγέλματα, έτσι και με εμάς υπάρχουν κάποιοι, (ευτυχώς ελάχιστοι) που δεν μπορώ να τους αποκαλέσω συναδέλφους, που προτιμούν να λειτουργούν ως παράσιτα, αμαυρώνοντας τη θετική εικόνα του κλάδου μας.

Η σύγκρουση μας με αυτήν την περιθωριακή μειοψηφία είναι διαρκής, για να πετύχουμε όμως το τελικό ξερίζωμα, χρειαζόμαστε και την βοήθεια του επιβάτη. Θέλουμε ο πολίτης, που χρησιμοποιεί υπηρεσίες ταξί να καταλάβει ότι όταν πάρει την απόφαση να συνδιαλλαγεί  με έναν οδηγό, ο οποίος δεν έχει καμία αναστολή να φερθεί αντισυναδελφικά και να καταπατήσει κάθε κώδικα δεοντολογίας, αξιοπρέπειας και ηθικής, δεν είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να φερθεί επαγγελματικά και να δείξει τον σεβασμό στον πελάτη του.

Ακόμα και σε περιπτώσεις που ο επιβάτης δεν σταθεί άτυχος να πέσει πάνω σε περίπτωση όπως η κυρία, πιστεύω ότι για θέμα εχεμύθειας να αποφεύγει τις προσωπικές σχέσεις, προτιμώντας τις πιστοποιημένες υπηρεσίες ταξί που προσφέρουν οι συνεταιρισμοί της πόλης μας, οι οποίοι έχουν αυστηρούς κανόνες λειτουργίας και διασφαλίζουν την σωστή εξυπηρέτηση και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Ως παράδειγμα σας αναφέρω ότι εμείς στο Taxi Express Patras, μιλάμε κάθε χρόνο με τους πελάτες μας και αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας, με σκοπό να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις τους. Μετά την επικοινωνία από την εφημερίδα σας για το συγκεκριμένο συμβάν προχωρήσαμε σε εξονυχιστικό έλεγχο και είμαστε βέβαιοι ότι είναι απίθανο η καταγγελία να αφορά μέλος του Express, φυσικά αυτό και δεν είναι αιτία εφησυχασμού.

Ειλικρινά καλώ κάθε επιβάτη πού έχει δεχθεί άσχημη συμπεριφορά να μην διστάσει να καταγγείλει το γεγονός, ενημερώνοντας ότι πέρα από τα θεσμικά όργανα της πολιτείας, έχει και την επιλογή να καταγγέλλει κάθε παραβατική συμπεριφορά και στα θεσμικά όργανα του κλάδου μας και να είναι σίγουρος ότι σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουμε τα στραβά μάτια. Είμαστε μία νέα γενιά επαγγελματιών γνωρίζουμε ότι για εμάς η σχέση μας με τον πελάτη, είναι σχέση εμπιστοσύνης και ζωής και δεν πρόκειται να αφήσουμε καμία μειοψηφία κανένα παράσιτο να δηλητηριάσει αυτήν την σχέση».

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα