Πάτρα: Γιώργος Παπακωνσταντινόπουλος: «Στήριξη στον αυτοκινητιστή»-Οι παρεχόμενες υπηρεσίες στον πολίτη

06.07.2021 / 10:36
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
taxi

Της Κατερίνας Τσουκαλά

Ταξί ένα μέσο ασφαλούς μετακίνησης πολιτών, το οποίο σιγά σιγά αρχίζει να αντιμετωπίζει οικονομικά και εκσυχρονιστικά προβλήματα. Έχοντας τις κατάλληλες προοπτικές για ένα καλύτερο μέλλον και με την απαιτούμενη στήριξη της πολιτείας, ίσως το μέλλον να φαντάζει περισσότερο αισιόδοξο.
Ο Πρόεδρος του Taxi Express Γιώργος Παπακωνσταντινόπουλος, μας μιλάει για τις υπηρεσίες που προσφέρουν, αναφέρει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο κλάδος μέσα στην δύσκολη περίοδο της πανδημίας, αλλά τονίζει και τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για τη βιωσιμότητά του.

Το ταξί στην Ελλάδα μπορεί να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ταυτόχρονα να είναι βιώσιμο;

Είναι δυο θέματα αλληλένδετα, κανένας μας δεν μπορεί να βγάλει στην δουλειά του τον καλύτερο εαυτό του, αν δεν εξασφαλίζει τόσο στον ίδιο, όσο και στην οικογένεια του μια αξιοπρεπή διαβίωση. Tο ταξί στην πόλη μας κατά την διάρκεια της δεκαετούς κρίσης με την είσοδο νέων ανθρώπων με ανώτερες και ανώτατες σπουδές στο επάγγελμα, βελτίωσε σημαντικά την εικόνα του και τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον πολίτη. Για να έχει όμως διάρκεια αυτή η θετική εξέλιξη θα πρέπει η πολιτεία με καλή πρόθεση αρχικά να βοηθήσει να είναι το επάγγελμα του αυτοκινητιστή κερδοφόρο, για να μπορέσει να κρατηθεί το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό. Ενώ θα πρέπει να ενθαρρύνουμε στο να πρωτοστατήσει στις αλλαγές και στην διαρκή βελτίωση που απαιτεί η εποχή μας.

Βοηθάει η πολιτεία με τις παρεμβάσεις της στην βιωσιμότητα του κλάδου;
Υπάρχει μια παγκόσμια τάση, όπου με τις εφαρμογές, όπως uber ή taxibeat, που υποστηρίζονται από πολυεθνικούς γίγαντες, να προσπαθούν να ενσωματώσουν στα τεράστια κέρδη τους, κάθε πηγή πλούτου και οικονομικής δραστηριότητας, διαθέτοντας τεράστια κεφάλαια με τρομακτική ισχύ και επιρροή, που δίνει τη δύναμη να επηρεάσουν και να κατευθύνουν πολιτικές αποφάσεις υπέρ τους, παραβιάζοντας έτσι χωρίς προσχήματα ακόμα και τους βασικούς κανόνες της ελεύθερης οικονομίας και του αθέμιτου ανταγωνισμού. Βλέπουμε στη δική μας περίπτωση τον πονηρό τρόπο που παρακάμπτουν, τόσο τους παραπάνω κανόνες, όσο και τη λογική, με το χειρότερο, να δημιουργούν επαγγελματίες δυο ταχυτήτων. Το κομμάτι της δουλειάς που θέλουν οι μεγάλες επιχειρήσεις, η πολιτεία το περιβάλλει με μια προστατευτική νομοθεσία που τους δίνει μόνο δικαιώματα και καθόλου υποχρεώσεις. Αντίθετα, στο κλασικό ταξί, οι υποχρεώσεις είναι δυσβάσταχτες για τον επαγγελματία με φορολογικές ασφαλιστικές προδιαγραφές οχήματος, ενώ ταυτόχρονα τους αφαιρεί κάθε πρόσβαση σε κρατική χρηματοδότηση αντίθετα με τις εταιρίες που προανέφερα οι οποίες την λαμβάνουν με πρόσχημα την τεχνολογία και την καινοτομία. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι για το ίδιο το επάγγελμα δεν υπάρχει ίδια γραμμή εκκίνησης, με αποτέλεσμα καποιος να τερματίσει πρώτος με διαφορά, όχι γιατί είναι ο καλύτερος, αλλά γιατί έχει την εύνοια.


Πως θα μπορούσε η πολιτεία, κατά την γνώμη σας, να βοηθήσει τον αυτοαπασχολούμενο αυτοκινητιστή;
Πρώτα από όλα, να υπάρχει ίδια γραμμή εκκίνησης που να εγγυάται για όλους τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Αν η πολιτεία θέλει πραγματικά να στηρίξει, πρέπει να βοηθήσει στην μείωση του κόστους λειτουργίας με συγκεκριμένες ενέργειες, όπως μείωση φορολογίας, επιδότηση στο καύσιμο κίνησης μια πρακτική που έχουν υιοθετήσει πολλές ευρωπαϊκές χώρες, επιδότηση στην αντικατάσταση του οχήματος, πρόσβαση σε χρηματοδότηση για εκσυγχρονισμό και αγορά μηχανήματων σύγχρονης τεχνολογίας. Παράλληλα πρέπει να χρηματοδοτήσει προγράμματα διαρκούς εκπαίδευσης των επαγγελματιών με σκοπό στην βελτίωση και προσαρμογή στις νέες προκλήσεις και απαιτήσεις. Πρέπει να υπάρχει η ίδια αντιμετώπιση.

Πως στέκεται το Taxi Express απέναντι στις εξελίξεις;
Τα τελευταία χρόνια ακολουθήσαμε ένα σύγχρονο μοντέλο διοίκησης που καινοτομεί σε κάθε τομέα του κύκλου εργασιών μας: α) προσεγγίσαμε τον πελάτη μας μιλώντας μαζί του, ακούγοντας τον με σκοπό να του παρέχουμε το επίπεδο υπηρεσιών που επιθυμεί. β) στο πλαίσιο της εταιρικής ευθύνης στηρίζουμε κάθε προσπάθεια που γίνεται στην πόλη μας, κάνουμε αιμοδοσίες, συμμετέχουμε και προβάλουμε δράσεις φορέων, όπως άλμα ζωής, σύλλογος ελπίδα, ζωή γλυκιά αυτοάνοσα νοσήματα, μετέχουμε ως χορηγοί σε μεγάλα γεγονότα της πόλης μας, όπως πατρινό καρναβάλι, patras iq, pick patras, συνέδριο περιφερειακής ανάπτυξης, γ) εκπαιδεύουμε σταδιακά τα μέλη μας στις πρώτες βοήθειες με την βοήθεια του ερυθρού σταυρού, δ) προχωρήσαμε μόνοι μας με δικά μας κεφάλαια στην αγορά υπερσύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού που σε συνδυασμό με την επένδυση στο internet μικροκυματικής ζεύξης. Έτσι μπορούμε να στηρίξουμε με απόλυτη αξιοπιστία την μεγάλη μας επένδυση στην τηλεματική, ένα υπερσύγχρονο σύστημα που βασίζεται στη δορυφορική πλοήγηση δίνοντας αυτόματη ανάθεση διαδρομών και παρακολούθηση της κάθε διαδρομής από την αρχή της μέχρι τον τερματισμό της, μια διαδικασία που εγγυάται τη σωστή εξυπηρέτηση και ασφάλεια του επιβάτη. Χωρίς υπερβολή μπορούμε μέσω του στόλου μας 24 ώρες το 24ωρο να γνωρίζουμε σε πραγματικό χρόνο τι συμβαίνει στην πόλη μας. Είμαι σίγουρος ότι η κατάλληλη αξιοποίηση αυτής της τεράστιας δυνατότητας (τηλεματική) μπορεί να φανεί χρήσιμη και σε τομείς εκτός των υπηρεσιών ταξί. Όλοι εμείς η ομάδα του ταξί εξπρές θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι, βάζοντας κάθε φορά τον πήχη πιο ψηλά, να δημιουργούμε θετικά πρότυπα για τον κλάδο, σχεδιάζοντας πάντα με όρους μέλλοντος.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα