Πάτρα: Έγραψε τα χειρότερα στο διαδίκτυο για γνωστή ταβέρνα από μια παρεξήγηση με τον ιδιοκτήτης της!

15.11.2020 / 23:30
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
obwTXzVg

Συνέβη πριν από την επιβολή της καραντίνας, ωστόσο το περιστατικό αυτό δείχνει τόσο τον ανταγωνισμό μεταξύ ιδιοκτητών καταστημάτων εστίασης όσο και τις συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από μια παρεξήγηση που έρχεται από το πουθενά.

Όλα ξεκίνησαν όταν μια ψησταριά οδηγήθηκε στο κλείσιμο μετά από το σχετικά σύντομο διάστημα λειτουργίας.

Όταν  έμαθε για το λουκέτο που μπήκε σ’ αυτήν, ο ιδιοκτήτης μιας πολύ γνωστής και ιστορικής ταβέρνας της Πάτρας θέλησε να επικοινωνήσει με τη γυναίκα που είχε ανοίξει τη ψησταριά, με σκοπό να της εκδηλώσει την πρόθεση του να αγοράσει τις καρέκλες της.

Όμως, όταν της τηλεφώνησε, ο ίδιος διέπραξε το λάθος μέσα στον αυθορμητισμό του να αποκαλέσει το κλεισμένο μαγαζί της «μαγαζάκι», καθώς αρχικά τη ρώτησε: «Εσύ είχες το μαγαζάκι αυτό;».

Τι ήταν να το πει; Η ιδιοκτήτρια της ψησταριάς που είχε βάλει λουκέτο (σίγουρα πικραμένη και για το γεγονός ότι το επιχειρηματικό της εγχείρημα απέτυχε) παρεξηγήθηκε, αλλά δεν το έδειξε εκείνη τη στιγμή.  

Αρνούμενη να πουλήσει τις καρέκλες, δεν είπε και την τελευταία της λέξη για την… προσβολή που θεώρησε ότι δέχθηκε.

Λίγες μέρες αργότερα, πήγε στην  ταβέρνα, που είναι σημείο αναφοράς για πολλούς Πατρινούς, και έφαγε. Ο μαγαζάτορας, που δεν είχε πάρει χαμπάρι την παρεξήγηση που άθελα του προκάλεσε, την καλοδέχτηκε και ενδεχομένως να θεώρησε ότι από τη στιγμή που πήγε στην ταβέρνα του για να φάει, θα γινόταν και πελάτισσα του. Αμ δε!

Χωρίς πάλι να πει ή να υπονοήσει το παραμικρό, στη συνέχεια η ίδια «στόλισε» την ταβέρνα στο διαδίκτυο, γράφοντας  τα χειρότερα για τις προσφερόμενες υπηρεσίες της.

Μόνο όταν έπεσαν στην αντίληψη του τα απαξιωτικά σχόλια της, ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας συνειδητοποίησε τελικά τι είχε συμβεί. Αλλά ήταν αργά για να δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις.

Με υψηλή βαθμολογία  

και επαίνους στο ίντερνετ

Πάντως, το καλό για τον ίδιο είναι ότι τα όσα στραβά και ανάποδα κι αν έγραψε η χολωμένη γυναίκα για την ταβέρνα, δεν στάθηκαν ικανά να «αμαυρώσουν» την εξαιρετική εικόνα της, που έχει διαμορφωθεί, δεκαετίες τώρα, από τα φαγητά της, το σέρβις της, αλλά και την οικογενειακή ατμόσφαιρα της.

Τα θετικά σχόλια και οι έπαινοι των πελατών της στο διαδίκτυο υπερτερούν, όπως άλλωστε προκύπτει και από τον γνωστό ταξιδιωτικό ιστότοπο tripadvisor.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα