Σε μία απέλπιδα προσπάθεια της, η Δημοτική Αρχή Πελετίδη προσπάθησε να στρέψει τους Πατρινούς κατά των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο της 07/06/2023.
Συγκεκριμένα στην αναμόρφωση του προϋπολογισμού προχώρησε μονοδιάστατα και επιλεκτικά σε αφαίρεση πόρων από έργα, πλατείες, δρόμους για να εξοικονομήσει, δήθεν, πόρους προκειμένου να πληρωθούν οι εργαζόμενοι της κοινωφελούς που επανήλθαν για μερικούς μήνες με πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις.
Επιχειρηματολογήσαμε με προτάσεις που και στο παρελθόν έχουμε επισταμένα αναδείξει. Φυσικά η δημοτική αρχή απέρριψε:
Ø Τη διαχείριση του φράγματος Πείρου-Παραπείρου από διαδημοτικό φορέα. Η Δημοτική αρχή Πελετίδη έβαλε πλάτη να το πάρει ιδιώτης (υπήρχε απόφαση με μεγάλη πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου για ίδρυση διαδημοτικού φορέα, 04/03/2020), με υπολογιζόμενο όφελος πλέον των 2.000.000€ κατ΄ έτος, μετά και την ενεργειακή κρίση.
https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΣΟΟΩΞΙ-Γ0Π?inline=true.
Ø Το έργο του ΑΣΟ και του Ιστορικού κέντρου που με υπαιτιότητα του Δήμου Πατρέων επαναδημοπρατήθηκαν και με ευθύνη της Δημοτικής Αρχής στοιχίζουν τελικά στους Πατρινούς 4.500.000€ παραπάνω των αρχικών συμβάσεων και που κατέληξαν στις τσέπες των εργολάβων.
Ø Οι τμηματικές απευθείας αναθέσεις και μάλιστα όχι από τον μειοδότη διαγωνισμού αλλά από ακριβότερο… στοίχισαν στον Κοινωνικό οργανισμό μόνο για μία παραγγελία πλέον των 200.000€ σε τρόφιμα.
Ø Από τέλη διαφήμισης η Δημοτική Αρχή δεν εισπράττει κυριολεκτικά, ούτε ένα ευρώ! Αφίσες, αεροπανό, κ.λ.π.. Διαφημιστικές εταιρείες και όποιος άλλος έχουν το ελεύθερο να αναρτούν ό,τι θέλουν και όπου θέλουν (αλήθεια με τί αντάλλαγμα) ενώ ταυτόχρονα άλλες πόλεις μικρότερου πληθυσμού εισπράττουν 1.500.000€ το χρόνο;
Ø Καταθέσαμε επανειλημμένα προτάσεις για την αξιοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, Φιλόδημος, Τρίτσης, Πράσινο Ταμείο κ.α. όπου παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις και ολιγωρίες. Για παράδειγμα ο αντίστοιχος Κοινωνικός Οργανισμός της της Θεσσαλονίκης με 240.000€ χιλιάδες προμηθεύθηκε μέσω ΕΣΠΑ τέσσερα (4) πλήρως εξοπλισμένα πουλμανάκια για την μετακίνηση ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ ο δικός μας Κοινωνικός Οργανισμός δαπανά από ιδίους πόρους μόνο για ένα 125.000€ (δεχθήκαμε ύβρεις και επιθέσεις όταν επισημάναμε το ακριβό της τιμής).
ενώ ήδη χάνονται εκατομμύρια έργων με τις λεγόμενες «γέφυρες» από την επόμενη περίοδο ΕΣΠΑ, αφού δεν καταφέρνουμε να υλοποιήσουμε έργα εντός της τρέχουσας χρηματοδοτικής περιόδου.
Τέλος αναφέραμε ως καλή πρακτική, την συμβολική πράξη του πρώην Δημάρχου Ναυπάκτου κ. Λουκόπουλου που διέθεσε την αντιμισθία της πενταετούς θητείας του καθώς και των εξόδων μετακινήσεων του, για αγορά οικοπέδου για την ανέγερση του 3ου Δημοτικού Σχολείου που λειτουργούσε σε κοντέινερ.