Οι καλύτερες διαφημίσεις: Όταν οι διαφημιστές αποφασίζουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό

08.05.2021 / 23:00
maxresdefault

Δεν είναι λίγες οι διαφημίσεις που κατά καιρούς μονοπωλούν το ενδιαφέρον τον τηλεθεατών προσφέροντας, όχι μόνο όφελος στις εταιρείες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, αλλά και να εντυπωθούν στη μνήμη των τηλεθεατών.   

Συνήθως τις χαρακτηρίζει το έξυπνο σενάριο, η έμπνευση, καθώς και πολλές φορές ο τρόπος που μπορούν αν διασκεδάζουν το κοινό χωρίς να το κουράζουν. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που επιλέξαμε, όχι μόνο αποτυπώνουν μέσω της εικόνας και των ευφάνταστων σλόγκαν τις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες της εποχής τους, αλλά και δημιούργησαν νέες καταναλωτικές τάσεις. Για αυτό, άλλωστε, ενέχουν, το σπέρμα της διαχρονικότητας. Διαφημίσεις που άφησαν εποχή και κυριαρχούσαν στις συζητήσεις μεταξύ της παρέας, με ατάκες που εξακολουθούμε να λέμε μέχρι και σήμερα!  

Έλληνες στο Λονδίνο!

Μία ξεκαρδιστική διαφήμιση ήταν γνωστής αεροπορικής εταιρείας που ήθελε να διαφημίσει φθηνά εισιτήρια για Ελλάδα – Λονδίνο. Στις οθόνες μας απολαύσαμε έναν Έλληνα οδηγό τη στιγμή που πάει να πατήσει στο Λονδίνο με το αυτοκίνητο μία κυρία. Όταν αρχίζει και της φωνάζει στα Ελληνικά, εκείνη του απαντάει επίσης Ελληνικά με αποτέλεσμα ο οδηγός να μένει άναυδος και ο διάλογός τους αξέχαστος! Μικρή λεπτομέρεια που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι, η συγκεκριμένη διαφήμιση φέρει την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου!

Πουτ δε κοτ ντάουν

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον άτυχο κλεφτοκοτά που έπεσε στα δίχτυα αστυνομικού ο οποίος ήταν εθισμένος στην συνδρομητική τηλεόραση που προέβαλλε η συγκεκριμένη διαφήμιση; Στην αρχή βλέπουμε την προσπάθεια του κλέφτη να ξεφύγει με τις κότες στα χέρια, ωστόσο όταν τον αντιλαμβάνεται ο αστυνομικός του χωριού αρχίζει να τον κυνηγάει μιλώντας του στα αγγλικά και με μία ξεκαρδιστική προφορά η οποία ακόμα και σήμερα χαρίζει γέλιο σε παρέες που μπορεί να θυμηθούν ξαφνικά το χαρακτηριστικό «πουτ της κοτ ντάουν σλόουλι!».

Οι καλύτερες διαφημίσεις: Όταν οι διαφημιστές αποφασίζουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό 4

Στη μάνα σου το πες;

Το δράμα μιας κοπέλας πήγε να ακούσει ο πατέρας της που ανησύχησε όταν την είδε στενοχωρημένη στο κρεβάτι και αποφάσισε να μάθει τι έχει η κόρη του. Η κοπέλα έπαιζε ένα RPG στο Internet. Σε μία φάση λοιπόν που είχε μαζέψει πολύ mana (είδος ενέργειας που χρησιμοποιείται συχνά στα RPG), έκανε pause για να δει αν είχε κατεβεί το DivX (είδος συμπιεσμένου αρχείου ταινίας) και… κόλλησε! Πάτησε Ctrl-Alt-Delete για να εμφανιστεί ο Task Manager των Windows, αλλά ακόμη και αυτός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, καθώς είχε παγώσει. Αναγκάστηκε λοιπόν να σβήσει τον υπολογιστή και έχασε όσα είχε μαζέψει στο παιχνίδι, καθώς και το αρχείο που κατέβαζε… τα ‘χασε όλα! Όπως ήταν αναμενόμενο, ο πατέρας της δεν είχε καταλάβει απολύτως τίποτα και όπως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, της λέει «στη μάνα σου το είπες;» αναθέτοντας το δύσκολο ρόλο στη μάνα, και δίνοντας στο κοινό μια viral φράση που χρησιμοποιήθηκε για πολλά χρόνια ακόμα.

Λίζα θα ΄ρθεις; Θα κάνουμε μπανάνα!

Απολαυστικός ο Λέλος και εξίσου απολαυστική και άκρως καλοκαιρινή η παλιά διαφήμιση του 11880. Σε ασπρόμαυρη οθόνη και εμπνευσμένη από τον Νίκο Ξανθόπουλο, η διαφήμιση προσέφερε άφθονο γέλιο και έγινε αμέσως viral η έκφραση «θα κάνουμε μπανάνα», δίνοντας ένα πιο πονηρό ύφος. Βέβαια και η έκφραση «πού το βρήκες αυτό το φρούτο;» που ακολουθεί κλείνοντας τη διαφήμιση, έκανε τη δική της επιτυχία επίσης.

Οι καλύτερες διαφημίσεις: Όταν οι διαφημιστές αποφασίζουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό 5

Σήμα καμπάνα!

Όταν μια διαφήμιση συνοδεύεται από ένα ανεβαστικό τραγούδι με αλλαγμένους στίχους που ταυτόχρονα εξυμνούν το προϊόν αλλά και διασκεδάζουν, τότε η επιτυχία είναι δεδομένη! Όπως άλλωστε έγινε και με μεγάλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που πήρε το Copacabana, το άλλαξε σε Σήμα Καμπάνα και έβαλε φαντάρους σε ένα απομακρυσμένο βουνό να τραγουδούν χαρούμενοι που μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα με τους αγαπημένους τους από τόσο μακριά. Η διαφήμιση προφανώς σε «τραβούσε» όχι μόνο για το έξυπνο σενάριο και την εφευρετικότητα της, αλλά και για την όμορφη διάθεση που σου δημιουργούσε.

Μάλιστα, λόγω της επιτυχίας που είχε η πρώτη διαφήμιση, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών, αποφάσισε να βγάλει και «Σήμα Καμπάνα summer edition»! Οι στρατιώτες που είχαμε δει  στο πρώτο  διαφημιστικό σποτ πριν από μερικούς μήνες απολύθηκαν και έφυγαν διακοπές, όπου και στην παραλία είχαν «σήμα καμπάνα».

«Ο Πίου το μαύρο πιστόλι»

Ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης κινητής τηλεφωνίας, ενσαρκώνει γνωστό  – θανόντα πλέον – πρόεδρο ελληνικής ποδοσφαιρικής ομάδας και «αναζητά» ποδοσφαιρικά ταλέντα. Το ταλέντο που θα «ψαρέψει» είναι ο Πίου από την ποδοσφαιρομάνα Ουλενάμπρε.

«Αγαπούλα, πούλα» είναι μια από τις ατάκες του που άφησαν ιστορία, ενώ ο Πίου είναι ακόμα και σήμερα σύνθημα στο χείλη των οπαδών στην Ελλάδα.

Οι καλύτερες διαφημίσεις: Όταν οι διαφημιστές αποφασίζουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό 6

(εφημερίδα Νεολόγος)

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα