Ο Α. Σκέρτσος στον «Plus Media»: «Περισσότερο χρόνο, για καλύτερο Κράτος-Προχωρούν Πατρών-Πύργου και τρένο»

26.03.2023 / 10:00
24734749-e1677922491612

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΓΚΟΛΗΣ

ALEXKOGKOLIS@HOTMAIL.COM

«Να είστε σίγουροι πως θα φτάσουμε μέχρι τέλους στην απόδοση ευθυνών, χωρίς καμία έκπτωση, από την κορυφή έως τη βάση. Το τραγικό δυστύχημα είναι μη αποδεκτό για ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Κράτος. Παράλληλα, στεκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους που δοκιμάστηκαν και στις οικογένειες των θυμάτων, ενώ υλοποιούμε νέο αυστηρότερο πλαίσιο για την ανάταξη του σιδηρόδρομου. Η Δικαιοσύνη, δε, κινείται με γρήγορες ταχύτητες ως προς το ποινικό σκέλος», δήλωσε στον Max Fm 93,4, ο Υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, σχετικά με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

«Η κυβέρνηση δεν συμβιβάζεται με τις κακές όψεις του ελληνικού κράτους, πρέπει να τις αλλάξουμε. Δεν είναι αυτή η Ελλάδα για την οποία δουλεύουμε, η Ελλάδα στην οποία πιστεύουμε. Ο αρμόδιος Υπουργός, όπως και ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση, είχαν το θάρρος να αναλάβουν την ευθύνη, κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στη χώρα. Βαρύτατες ευθύνες όμως βαραίνουν, όπως αποδεικνύεται με αδιάσειστα στοιχεία, πρόσωπα και διοικήσεις. Δεν γίνεται να φταίει ένας Υπουργός όταν ο υπάλληλος δεν ολοκληρώνει τη βάρδιά του και φεύγει», συμπλήρωσε ο κ. Σκέρτσος.

Το διακύβευμα των εκλογών

Από εκεί και πέρα, ως προς  το διακυβεύμα των εκλογών, ο Υπουργός Επικρατείας, υποστήριξε, μεταξύ άλλων: Θέλουμε ένα καλύτερο Κράτος. Με γοργούς ρυθμούς. Κάναμε μεγάλη προσπάθεια, με διαφάνεια, εντιμότητα και ειλικρίνεια για να το αλλάξουμε, όμως αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε 3,5 χρόνια, πολλώ δε μάλλον εν μέσω κρίσεων. Θέλουμε περισσότερο χρόνο. Θα πάμε μπροστά ή πίσω; Να κριθούμε βεβαίως για την αποτελεσματικότητά μας –όπως και οι υπόλοιποι- που είναι συνυφασμένη με την ιδεολογική μας εντιμότητα.

«Θέλουμε να πάμε μπροστά και παρά τις κρίσεις που κληθήκαμε να διαχειριστούμε, εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι σε πολλούς τομείς ήμασταν ικανοποιητικοί. Ο ρυθμός ανάπτυξης της χώρας είναι υψηλός, το διαθέσιμο εισόδημα έχει αυξηθεί, όπως και ο κατώτατος μισθός και οι συντάξεις. Το οικονομικό περιβάλλον είναι θετικότερο, αυξάνονται οι επενδύσεις, δημόσιες και ιδιωτικές, μειώνεται η ανεργία και υλοποιούνται έργα στις τοπικές κοινωνίες. Επίσης, διαχειριστήκαμε τις μεταναστευτικές ροές, το Κράτος έχει μετασχηματιστεί ψηφιακά και έχει μετεξελιχθεί σε επιτελικό, από τη Διοίκηση ως τη βάση. Αυτό θέλουμε να κάνουμε και στον σιδηρόδρομο, εκεί όπου αποτύχαμε, αφού μας πρόδωσε –και- ο ανθρώπινος παράγοντας και η διοίκηση ανθρώπων. Να τον μετατρέψουμε σε λειτουργικό, όπως κάναμε επιτυχώς σε πολλούς άλλους τομείς του Κράτους», είπε ακόμη ο Άκης Σκέρτσος.

Ο Α. Σκέρτσος στον «Plus Media»: «Περισσότερο χρόνο, για καλύτερο Κράτος-Προχωρούν Πατρών-Πύργου και τρένο» 2

«Δίκαια, όχι αντισυστημικά τα αιτήματα των πολιτών»

Επιπροσθέτως, απαντώντας σε ερώτημα για το πολιτικό κλίμα και αν βλέπει νέο σκηνικό «αγανακτισμένων», είπε: «Η απόδοση ευθυνών, ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου και οι αλλαγές στο Κράτος είναι δίκαια αιτήματα της κοινωνίας. Δεν βλέπω κάτι το αντισυστημικό. Οι πολίτες έχουν καταλάβει, καθώς το έζησαν παλιότερα, ότι οι αντισυστημικές δυνάμεις οδήγησαν σε καθήλωση τη χώρα και επέτειναν τα μνημόνια. Εν μέσω διεθνούς περιδίνησης θέλουμε σταθερές κυβερνήσεις. Σταθερό χέρι στο τιμόνι. Με αυτοδύναμη κυβέρνηση, αλλά σε συνεργασία με ανθρώπους που ανεξαρτήτως πολιτικής αφετηρίας μπορούμε να εκσυγχρονίσουμε τη χώρα, την οικονομία και την κοινωνία, απέναντι σε δυνάμεις που δεν μπορούν και δεν θέλουν να το πράξουν.

Τα έργα στην Αχαΐα

Ακόμη, ο Υπουργός Επικρατείας εστίασε στην Πάτρα και την Αχαΐα, λέγοντας ότι οι πολίτες καλούνται να συγκρίνουν πεπραγμένα κυβερνήσεων, αναφέροντας:  «Η Πάτρα και η Αχαΐα ήταν παραμελημένες περιοχές. Εφαρμόζουμε έναν ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό, κοστολογημένο και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα που μεταφέρουν το νομό στην επόμενη μέρα. Με έργα ύψους 4 δις ευρώ. Με διπλάσιους πόρους από τα προηγούμενα χρόνια, βούληση για τα προβλήματα της πόλης και της Περιφέρειας.  Για την αναβάθμιση του λιμανιού, του σιδηρόδρομου, της ποιότητας ζωής των πολιτών, τον τουρισμό, τον πολιτισμό, και τη σύνδεση του Πανεπιστημίου με την οικονομία, καθώς η Πάτρα έχει πλούσιο δυναμικό, επιχειρηματικό και ερευνητικό. Υλοποιούμε πλέγμα δράσεων και οι πολίτες ελέγχουν και πιέζουν για την εφαρμογή τους. Αυτό σημαίνει επιτελικός σχεδιασμός. Σε ότι αφορά την Πατρών-Πύργου, το έργο προχωρά, όπως και το τρένο. Βρισκόμαστε στην τελική φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου και το ανάδοχο σχήμα θα ολοκληρώσει την πολύ σημαντική σύνδεση της Πάτρας με την Αθήνα. Οι πολίτες μέσα σε δύο ώρες θα είναι στον προορισμό τους». *Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Νεολόγος

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα