Κώστας Ζαφειρόπουλος: Η θέση του για το click away

26.12.2020 / 19:37
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
zafeiropoulos 2

Το click away είναι σίγουρα μία δύσκολη μέθοδος λειτουργίας που δεν ταυτίζεται ακριβώς με το ηλεκτρονικό εμπόριο. «Άλλο να έχεις ένα e-shop και άλλο να προσπαθείς να λειτουργήσεις με το σύστημα αυτό», μας έλεγε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Κώστας Ζαφειρόπουλος.

Και η διαφορά της επιχειρούμενης ταύτισης από πλευράς κυβέρνησης εντοπίζεται κυρίως σε συγκριμένες μορφές εμπορίου. Η πιο χαρακτηριστική από αυτές είναι του ρουχισμού και των υποδημάτων, καθώς στην πράξη τα καταστήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν.

Γιατί ακόμη και να είσαι σίγουρος για το νούμερο που φοράς, στα ρούχα και στα παπούτσια, για να αγοράσεις θα πρέπει να δοκιμάσεις. Οπότε ίσως στην περίπτωση αυτής της μορφής λιανικού εμπορίου θα έπρεπε να γίνει μια εξαίρεση, δίνοντας την δυνατότητα στα καταστήματα αυτά να κλείνουν με ραντεβού τους πελάτες τους, αφήνοντας τους να μπουν μέσα στα δοκιμαστήρια. Mε ελέγχους και μέτρα, εννοείται.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα