Κέρκυρα-Νεο περιστατικό: Με παράλυση στα κάτω άκρα και κόπωση γιατρός μετά τον εμβολιασμό του

16.02.2021 / 13:11
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
kerkyra-emvoliasmos-scaled

Για δεύτερη φορά η Κέρκυρα έρχεται στο επίκεντρο των εμβολιασμών. Μετά την υπόθεση της νοσοκόμας που εμφάνισε παράλυση στα κάτω άκρα και ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του νησιού με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες χτες έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

πηγή: corfutvnews.gr

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα