Κακές συνήθειες που δεν είναι τελικά πολύ κακές

17.12.2020 / 13:49
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
Στιγμιότυπο-οθόνης-2020-12-16-204613

Σε ό, τι αφορά τις συνήθειες, ο συγγραφέας James Clear έγραψε: «Οι κακές συνήθειες διακόπτουν την εξέλιξη της ζωής σας και σας εμποδίζουν να επιτύχετε τους στόχους σας. Διακυβεύουν την υγεία σας – ψυχικά και σωματικά…σπαταλούν επίσης, χρόνο και ενέργεια».

Ποιες πρακτικές πρέπει να εγκαταλείψετε;

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές συνήθειες που θεωρούμε «κακές» που στην πραγματικότητα μπορεί να είναι ευεργετικές.

Εδώ είναι οκτώ «κακές συνήθειες» που δεν είναι τόσο επιβλαβείς όσο νομίζατε.

Παράλειψη πρωινού
Όλοι έχουμε ακούσει ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν αποδεδειγμένα οφέλη από την κατανάλωση πρωινού, όπως η βελτίωση της απόδοσής σας, η παροχή ενέργειας, η απώλεια βάρους και η βελτίωση της διάθεσής σας.

Ωστόσο, σύμφωνα με το Self.com, μπορείτε να παραλείψετε το πρωινό αν θέλετε. «Εάν πεινάς, φάε το», είπε ο καθηγητής παιδιατρικής Aaron Carroll.

«Αλλά μην νιώθεις άσχημα αν προτιμάς να το παραλείψεις και να μην ακούσεις εκείνους που σου δίνουν διαλέξεις. Το πρωινό δεν έχει μυστικές δυνάμεις».

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Karen Ansel, που αναφέρεται στο ίδιο άρθρο, προσθέτει ότι «μερικοί άνθρωποι πραγματικά αισθάνονται άρρωστοι μετά το πρωινό τους και αν συμβαίνει αυτό, δεν έχει νόημα να νιώσετε χειρότερα».

«Αντ ‘αυτού, πάρτε ένα μεσημεριανό σνακ ή περιμένετε μέχρι το μεσημεριανό γεύμα».

Αποσπάται η προσοχή
Ο αγώνας κατά της διάσπασης της προσοχής είναι πραγματικός. Πώς μπορείτε να παραμείνετε επικεντρωμένοι σε μια σημαντική εργασία όταν συνεχίζετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σας ή τους συνομιλητές σας;

«Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να επεξεργαστεί τα πάντα στο περιβάλλον», εξήγησε ο Ian Fiebelkorn, συνεργάτης ερευνητής του Princeton Neuroscience Institute (PNI), σε ένα άρθρο στο Wired.

«Έχει αναπτύξει αυτές τις διαδικασίες φιλτραρίσματος που του επιτρέπουν να επικεντρώνεται σε ορισμένες πληροφορίες εις βάρος άλλων πληροφοριών».

Επιπλέον, «οι περισπασμοί μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη μείωση του αντίκτυπου των οδυνηρών ή αρνητικών εμπειριών», γράφει ο Nir Eyal στο Psychology Today.

Ο Eyal προσθέτει ότι οι περισπασμοί της προσοχής μπορούν επίσης να βοηθήσουν στον έλεγχο των παρορμήσεων, όπως η κατανάλωση λιπαρών τροφών και να μας βοηθήσουν να γίνουμε πιο παρόντες στην ουσία μιας κατάστασης.

Το κλειδί είναι να τους αποκλείσετε όταν είστε παραγωγικοί, αλλά να είστε πιο ανεκτικοί σε αυτούς όταν εξαντλείστε.

Να κοιμάσαι ή να παίρνεις έναν υπνάκο
Υπάρχει η αντίληψη ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται είναι τεμπέληδες και δεν έχουν αυτοπειθαρχία.

Ενώ μερικοί από εμάς είναι πρωινοί, οι περισσότεροι άνθρωποι κοιμούνται μέχρι αργότερα, αλλά όλοι είναι καλύτερα να ακολουθήσουμε τους βιορυθμούς μας.

Θα σας ενημερώσουν πότε πρέπει να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Είναι πραγματικά καλό για τον μεταβολισμό σας, γράφει η Gabrielle Moss στο Bustle.com.

Για τις επικρίσεις εναντίον όσων κοιμούνται, η κλινική Mayo λέει ότι το να κοιμάσαι είναι καλύτερο από το να είσαι κουρασμένος.

Ο ύπνος χαλαρώνει, αυξάνει την εγρήγορση και βελτιώνει τη διάθεσή μας. Ο ύπνος έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί σε γρηγορότερο χρόνο αντίδρασης και καλύτερη μνήμη.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα