Και οι τέσσερις είναι τρομεροί: Ο Πατρινός επιχειρηματίας Κωνσταντίνος Λίβας μιλά για τη συνεργασία του με την τετράδα του GNTM

18.03.2021 / 12:06
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
2-ink

Συνέντευξη στην Βίκυ Μαυρομάτη

Μία δυνατή συνεργασία δημιουργήθηκε τον τελευταίο μήνα με φόντο την Πάτρα και την τετράδα «campaign room»  του GNTM. Ο Ηρακλής, ο Σήφης, ο Αιμιλιάνο και ο Εμμάνουελ μέσα από μία δυνατή φιλία, κατέληξαν συνεργάτες δημιουργώντας τη συλλογή ρούχων «campaign series». Όταν λοιπόν τα τέσσερα αγόρια πήραν την απόφαση, απευθύνθηκαν στον Κωνσταντίνο Λίβα, ιδρυτή της selected clo, με σκοπό την «γέννηση» της συλλογής.

Ο Κωνσταντίνος μιλάει στον «Κόσμο» και εξηγεί πώς προέκυψε ακριβώς η συνεργασία αυτή, πώς εξαντλήθηκε όλη η συλλογή μέσα σε 14 λεπτά και γιατί το δεύτερο drop του campaign series θα είναι και το τελευταίο.

Πώς προέκυψε η συνεργασία;

Γνώριζα 2 από τα 4 παιδιά του campaign. Τους είχα στείλει ρούχα της selected clothing κυρίως για να τα φοράνε στην καθημερινότητά τους και για promotion. Οι ίδιοι το είχαν σκεφτεί καλά αυτό που ήθελαν να κάνουν, είδαν την ποιότητα και το στυλ από αυτά που τους έστειλα και έτσι ταιριάξαμε, συζητήσαμε και ξεκίνησε αυτή η συνεργασία.

Σε ποιους απευθύνεται κυρίως η συγκεκριμένη σειρά ρούχων;

Γενικά δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Τα ρούχα είναι unisex και καλύπτουν όλο το φάσμα των ηλικιών. Φροντίσαμε και σαν σχέδιο αλλά και σαν χρώματα να μην δεσμεύσουμε κανέναν. Είναι όλα ουδέτερα και μίνιμαλ έτσι ώστε να μπορούν να ταιριάξουν ανά πάσα ώρα και στιγμή σε όλους. Το μόνο που θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάναμε διαφορετικό είναι ότι βάλαμε και λιλά κομμάτια για να τραβήξουμε κυρίως το γυναικείο κοινό αλλά και πάλι αυτό δεν είναι δεσμευτικό.

Όταν εμφανίστηκε αρχικά το campaign series, ο κόσμος το αγάπησε τόσο που τα ρούχα εξαντλήθηκαν σχεδόν αμέσως. Πώς το αντιμετωπίζεις εσύ αυτό;

Το πρώτο drop έγινε ένα μήνα πριν. Τότε λοιπόν, όλη η συλλογή έγινε sold out μέσα σε 14 λεπτά. Επειδή λοιπόν είδαμε ότι πραγματικά ο κόσμος το λάτρεψε και το ζητούσε πάλι, κάναμε ένα δεύτερο drop και έχουμε ακόμα περισσότερα κομμάτια. Ωστόσο, μόλις εξαντληθούν και αυτά δεν θα κάνουμε άλλο. Δεν υπάρχει λόγος άλλωστε αφού το ξεκαθαρίσαμε ότι η συλλογή θα είναι limited edition. Δεν θα κάνουμε restock ποτέ ξανά. Ήταν κάτι που πέτυχε, πήγε πολύ καλά αλλά δεν θα είναι για πάντα.

Έχεις κάποιον περισσότερο αγαπημένο από τα 4 παιδιά;

Ξεκάθαρα όχι. Είναι όλοι τους τρομεροί και απόλυτα συνεργάσιμοι. Το κυνήγησαν από τη πρώτη στιγμή. Βοηθούσαν σε οτιδήποτε μπορούσαν να βοηθήσουν. Στηρίξανε απόλυτα το promotion όπου εκεί έγινε φοβερή δουλειά. Κάνανε ακόμα και την φωτογράφηση για το e-shop, μια εμπειρία που ήταν άκρως διασκεδαστική. Ήταν ένα teamwork που δεν κούρασε αλλά αντιθέτως μάλιστα βοήθησε να βγει κάτι καλό.

Πώς θα περιέγραφες εσύ αυτή την συνεργασία;

Funny. Να ξεκαθαρίσουμε ότι το campaign series δεν δημιουργήθηκε για οικονομικό όφελος. Δεν έγινε δηλαδή για τα χρήματα. Και τα τέσσερα παιδιά ήθελαν να κάνουν κάτι διαφορετικό, κάτι δικό τους, χωρίς ωστόσο να έχουν στόχο το κέρδος. Ίσως ήταν και αυτό το μυστικό που έκανε τη συλλογή να πάει τόσο καλά.

Τι περιμένουμε να δούμε στο μέλλον από τη selected clο;

Αναμένουμε μία πολύ δυνατή συνεργασία η οποία πιθανότατα να είναι και global. Έχει ήδη δυναμώσει η selected, ειδικά μετά τα παιδιά και τώρα έρχονται ακόμα πιο πολλά πράγματα. Μέσα Απριλίου λοιπόν, θα βγει μια spring – summer collection σε συνεργασία με ένα αρκετά δυνατό όνομα προϊόντος. Πολύ καινούριο και φρέσκο υλικό.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα