Παρασκευή, 15.01.2021, 12:04 μμ

Ηλεκτρονική διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών από τον Δήμο

21.12.2020 / 15:01
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
2498849

Ο Δήμος Πατρέων παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους δημότες
μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://ehelp.e-patras.gr , για την
διευκόλυνσή τους.
Όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και να
παραλάβουν μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό μέσω e-mail, πρέπει να
κάνουν εγγραφή, με τους κωδικούς τους στο TaxisNet, στην ανωτέρω
διεύθυνση και να υποβάλλουν το αίτημά τους, επισυνάπτοντας και τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου
λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου.
Όταν το αίτημα του αιτούντος διεκπεραιωθεί θα αποσταλεί σε αυτόν
απάντηση, μέσω e-mail, με τo αντίστοιχο πιστοποιητικό ή βεβαίωση.
Ο ενδιαφερόμενος  μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των
αιτημάτων του και να βλέπει τα πιστοποιητικά/βεβαιώσεις που έχει
παραλάβει, μέσα από την παραπάνω ηλεκτρονική σελίδα https://ehelp.e-
patras.gr

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟΛΟΓΟ