Ηλεκτρονική διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών από τον Δήμο

21.12.2020 / 15:01
2498849

Ο Δήμος Πατρέων παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους δημότες
μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://ehelp.e-patras.gr , για την
διευκόλυνσή τους.
Όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και να
παραλάβουν μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό μέσω e-mail, πρέπει να
κάνουν εγγραφή, με τους κωδικούς τους στο TaxisNet, στην ανωτέρω
διεύθυνση και να υποβάλλουν το αίτημά τους, επισυνάπτοντας και τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου
λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου.
Όταν το αίτημα του αιτούντος διεκπεραιωθεί θα αποσταλεί σε αυτόν
απάντηση, μέσω e-mail, με τo αντίστοιχο πιστοποιητικό ή βεβαίωση.
Ο ενδιαφερόμενος  μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των
αιτημάτων του και να βλέπει τα πιστοποιητικά/βεβαιώσεις που έχει
παραλάβει, μέσα από την παραπάνω ηλεκτρονική σελίδα https://ehelp.e-
patras.gr

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα