Η «μάχη» του streaming: Η Disney ξεπέρασε τον Ιούνιο σε συνδρομητές το Netflix

16.08.2022 / 13:37
netflix

Η Walt Disney Co έφτασε τους 221,1 εκατομμύρια συνδρομητές τον Ιούνιο έναντι 220,7 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix. Βέβαια, σημειώνεται ότι η Disney έχει τρεις πλατφόρμες streaming: το Disney+, το Hulu και το αθλητικό ESPN+.

«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com.

Ανακοίνωσε ακριβότερο πακέτο συνδρομής χωρίς διαφημίσεις

Παράλληλα, η Disney σκοπεύει να «αντιγράψει» το Netflix: μέχρι το τέλος του 2022 θα παρέχει και αυτή μια πιο ακριβή συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στο Disney+ και το Hulu. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.

Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.

Η Disney+ προβλέπει πλέον ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 μπορεί να φτάσει τους 245 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία αναμένει ότι η μονάδα streaming της θα εμφανίσει για πρώτη φορά κέρδη το 2024.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα