Γιατί τα ιδιωτικά σχολεία δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα με την τηλεκπαίδευση

15.11.2020 / 16:07
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
tilekpaidey_dimotiko_mathitis

Σε αντίθεση με τα δημόσια σχολεία, τα ιδιωτικά δεν έχασαν ούτε λεπτό από την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης .Και γιατί συνέβη αυτό; Μα γιατί είτε χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες είτε έχουν φροντίσει να έχουν συνάψει συμφωνία και με δεύτερη πλατφόρμα έκτος της WEBEX που παρέχει το δημόσιο, ώστε να μεταφέρουν τους μαθητές σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος.

Το ερώτημα είναι, γιατί δεν έχει προνοήσει το υπουργείο Παιδείας να κάνει το ίδιο, δίνοντας αφορμή να κατηγορείται ξανά η υπουργός για ταξική μεροληψία, με αφορμή το γνωστό φιάσκο, που έγινε και αντικείμενο πολιτικής διαμάχης.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είχε ενημερώσει τα σχολεία για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (webex) σε σχέση με τις ταχύτητες του Internet, άρα ήταν γνωστό ότι κατά πάσα πιθανότητα θα προκύψει πρόβλημα.«Μεγάλος κερδισμένος είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση της η ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας), επισημαίνοντας: «Μεγάλοι χαμένοι, το 94% των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των ιδιωτικών σχολείων χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες. Το υπουργείο είχε 8 μήνες δυνατότητας προετοιμασίας για το ενδεχόμενο ενός νέου lockdown».

Ως εκ τούτου, η ΟΙΕΛΕ καταλόγισε στο υπουργείο Παιδείας «προχειρότητα, έλλειψη ενδιαφέροντος και εγκατάλειψη της δημόσιας εκπαίδευσης».

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα