Φώτης Σεργουλόπουλος: Πελάτης είχε μιλήσει πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και του ζήτησα να μην ξανάρθει

20.03.2023 / 18:35
fotis-sergoulopoulos

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος αποκάλυψε ένα περιστατικό που είχε με έναν πελάτη του, σε κατάστημα εστίασης που διατηρεί ο ίδιος.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών, ο παρουσιαστής αναφέρθηκε μέσα από την εκπομπή «Πρωίον σε είδον τη μεσημβρίαν» σε έναν πελάτη του, ο οποίος απευθύνθηκε με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο σε έναν από τους υπαλλήλους του.

Αρχικά, ανέφερε πως: «Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι και χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό».

Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής εξήγησε τι ακριβώς συνέβη. «Μου είχε τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και του ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ», αποκάλυψε.

Η συμπαρουσιάστριά του, Τζένη Μελιτά σχολίασε για την κίνησή του: «Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό».

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα