Ο Φώτης Σεργουλόπουλος αποκάλυψε ένα περιστατικό που είχε με έναν πελάτη του, σε κατάστημα εστίασης που διατηρεί ο ίδιος.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών, ο παρουσιαστής αναφέρθηκε μέσα από την εκπομπή «Πρωίον σε είδον τη μεσημβρίαν» σε έναν πελάτη του, ο οποίος απευθύνθηκε με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο σε έναν από τους υπαλλήλους του.
Αρχικά, ανέφερε πως: «Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι και χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό».
Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής εξήγησε τι ακριβώς συνέβη. «Μου είχε τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και του ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ», αποκάλυψε.
Η συμπαρουσιάστριά του, Τζένη Μελιτά σχολίασε για την κίνησή του: «Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό».