Έναρξη λειτουργίας γραφείου ΑμεΑ του ΚΟΔΗΠ

25.01.2021 / 13:12
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
DSC_9953

Στην ίδρυση γραφείου εξυπηρέτησης ΑμεΑ προχώρησε ο Κοινωνικός
Οργανισμός του Δήμου Πατρέων.
Πρόκειται για μια καινοτόμο δράση, η οποία θα δώσει νέες διεξόδους σε
μια σημαντική μερίδα συμπολιτών μας λειτουργώντας ως κέντρο
πληροφόρησης και παραπομπής σε αρμόδια όργανα, φορείς και
υπηρεσίες.
Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών τίθεται σε λειτουργία, το
επόμενο διάστημα, μια πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα
καταγραφής ΑμεΑ μέσω συλλόγων, κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου
αλλά και με δυνατότητα αυτό- εγγραφής (SAFEAMEA) με σκοπό να
ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Με
νέα ανακοίνωση θα διευκρινίζονται οι διαδικασίες καταχώρησης-
καταγραφής.
Επιπροσθέτως θα ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα για την εξυπηρέτηση ατόμων
με αναπηρία(ΑμεΑ), όπου θα παρέχεται δωρεάν μετακίνηση με ειδικό
όχημα, σε όσους δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα συμβατικά
οχήματα των αστικών συγκοινωνιών και θα αφορά μετακινήσεις
υγειονομικού ενδιαφέροντος. Η δράση αυτή βρίσκεται σε επίπεδο
προγραμματισμού, ανάδειξης, διερεύνησης των αναγκών.
Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Ατόμων με Αναπηρία αρχίζει την λειτουργία
του την ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ στην «Αγορά Αργύρη». Οι δημότες
που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μπορούν να απευθύνονται στην

ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]και στο τηλέφωνο
2610433210 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα