Δυτκή Ελλάδα: Έκδοση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ

01.02.2021 / 13:18
ΑμεΑ_

Ο Δήμος Πατρέων ενημερώνει ότι ξεκινά η διαδικασία χορήγησης  Δελτίων  Μετακίνησης  ΑΜΕΑ  για το 2021.

 Συγκεκριμένα  μετά από σύσκεψη,  για την αποτελεσματικότερη οργάνωση των διαδικασιών εν μέσω πανδημίας στο γραφείο του  Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαΐας κ. Χαράλαμπου Μπονάνου  με τον Αντιδήμαρχο Πατρέων, Διονύσιο Πλέσσα, στην οποία συμμετείχαν, η Προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας κυρία Γεωργία Πλώτα , η Προϊσταμένη  ΚΕΠ Δ. Πατρέων κυρία Άννα Αντωνοπούλου και ο Προϊστάμενος Τμήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης  Π.Ε. Αχαΐας κ. Σπύρος Πανταζής,  ανακοινώνεται ότι  η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2021 αρχίζει στις 01-02-2021 και λήγει στις 31-10-2021.

(Η  χορήγηση  αφορά άτομα με  ποσοστό  αναπηρίας  τουλάχιστον  67%, και με ετήσιο ατομικό εισόδημα μέχρι 23.000 ευρώ ή ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μέχρι 29.000 ευρώ, προσαυξανόμενο με 5.600 ευρώ για κάθε επιπλέον άτομο πέραν του δικαιούχου με αναπηρία 67% και πάνω που συνοικεί και βαρύνει το φορολογούμενο (εφόσον αυτό παρουσιάζει αναπηρία 67% και άνω). Επισημαίνεται ότι οι δικαιούχοι του προγράμματος οικονομικής ενίσχυσης Τυφλότητας και Βαριάς Νοητικής Υστέρησης (Β.Ν.Κ.) που λαμβάνουν τα αντίστοιχα επιδόματα από τον ΟΠΕΚΑ, δικαιούνται Κάρτα Μετακίνησης και για τους συνοδούς τους.

Η εξυπηρέτηση του κοινού, λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τη διασπορά covid-19, θα γίνεται ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ με την  προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών. 

  • Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:
  • ΑΙΤΗΣΗ -ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΙΑΜΟΝΗΣ  (ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ)
  • ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗΣ  ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΘΟΛΟΓΟΑΝΑΤΟΜΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΗΣ   Η ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ  ΚΕ.Π.Α.
  • ΟΣΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΜΕΑ (ΕΠΙΔΟΜΑ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΕΚΑ,   ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ(όπου θα αναγράφεται το ποσοστό αναπηρίας  ο αριθμός και η ημερομηνία γνωμάτευσης  υγειονομικής επιτροπής και η ημερομηνία λήξης του δικαιώματος λήψης του επιδόματος από το δικαιούχο)  .
  • ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
  • ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΟ   ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ .

        Οι δικαιούχοι οι οποίοι, με υπεύθυνη δήλωσή τους, δεν επιθυμούν την προμήθεια του σχετικού δελτίου για το Αστικό ΚΤΕΛ αλλά μόνο για το Υπεραστικό, δεν υποχρεούνται να προσκομίζουν φορολογική δήλωση.

       ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ  ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ  ΕΠΙΠΛΕΟΝ  ΔΥΟ (2)  ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Για  ανανέωση και έκδοση νέων καρτών,  καθώς και για   περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε υποχρεωτικά  στην     Δ/νση    Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Αχαΐας και σε όλα τα ΚΕΠ των Δήμων  της  Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας,  ως εξής:

Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ Π.Ε. ΑΧΑΪΑΣ

 (Π.Π. Γερμανού 98, Πάτρα), τηλ. 2613620753, 2613620754, 

ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ :

Δ.ΠΑΤΡΑΣ( Συνεδριακό Κέντρο Δ.Πατρέων, Παλαιός Λιμένας), τηλ : 2610243400 – 2610243401

Δ.Ε.ΜΕΣΣΑΤΙΔΟΣ(Ηλείας 83), τηλ : 2613614601 – 2- 3

Δ,Ε ΡΙΟΥ(Αθηνών 6), τηλ : 2613602636

Δ.Ε ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ (Σταυροπούλου 10), τηλ: 2610670825

Δ.Ε. ΠΑΡΑΛΙΑΣ (Πατρών –Πύργου 60), τηλ : 2613602511- 2613602522

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα