Ηφήμη της «Dubai chocolate», αραβικής επινόησης εξαπλώθηκε με αστραπιαίους ρυθμούς χάρη στο Tik Tok.
Αν και αρχικά ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, σταδιακά η ευρωπαϊκή αγορά, ιδιαίτερα της Γερμανίας, ξεκίνησε να την εντάσσει ως φυσικό προϊόν στα ράφια. Μάλιστα βρέθηκε και στους πάγκους των χριστουγεννιάτικων αγορών να πωλείται προς 7,50 € για 100 γραμμάρια.
Μόνο στη Γερμανία, υπάρχουν 19 ενεργές αιτήσεις εμπορικών σημάτων για γλυκά με το Ντουμπάι στο όνομά τους, σύμφωνα με το γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Σε όλη την Ευρώπη, υπήρχαν περισσότερες από 30 τέτοιες αιτήσεις έως τις 4 Δεκεμβρίου 2024.
Η αρχική ιδέα ανήκει στη σοκολατοποιό Σάρα Χαμουντά, η οποία επινόησε τη συνταγή στη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης της για να αντιμετωπίσει τις λιγούρες.
Σοκολάτα κουβερτούρα, κρέμα από φυστίκι Αιγίνης (το οποίο επίσης ευδοκιμεί στο Ιράν και άλλες χώρες της κεντρικής Ασίας) και τραγανό φύλλο κανταΐφι είναι τα κύρια συστατικά της διάσημης πλέον «σοκολάτας Ντουμπάι».