Από τις εταιρείες εξαρτώνται οι προσφορές που θα συναντήσει ο καταναλωτής στην Black Friday (στις 29 Νοεμβρίου) και όχι τόσο από τα καταστήματα. Αυτή είναι μια μεγάλη αλήθεια που αποκάλυψε μιλώντας στον Max Fm και στην Δήμητρα Μπαλαφούτη ο γνωστός επιχειρηματίας της πατρινής αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών, «Δούβρης», Φώτης Δούβρης.
«Οι πιστώσεις που δίνει η κάθε εταιρεία για ένα προϊόν της, ειδικά για την ημέρα της Black Friday είναι που καθορίζει την έκπτωση – προσφορά που μπορεί να έχει ένα κατάστημα. Οι πιστώσεις αυτές επιστρέφονται στον καταναλωτή, ενώ τα κριτήρια μιας εταιρείας είναι ανάλογα με το κατά πόσο θέλει να προμοτάρει ένα προϊόν της.
Έτσι μπορεί να συναντήσει ο πελάτης την ημέρα αυτή μια τηλεόραση για παράδειγμα φθηνότερη σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ημέρες κατά 500 ευρώ. Αυτή είναι η πραγματική Black Friday. Τα υπόλοιπα που βλέπουμε για την Black Friday είναι εκπτώσεις και προσφορές που μπορούν να γίνουν οποιαδήποτε άλλη περίοδος. Για αυτό και το δικό μας σύνθημα είναι : Πριν ψωνίσετε ρωτήστε μας».
Όπως ανέφερε ο κ. Δούβρης ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένος για τις τιμές που παίζουν και τις προσφορές, να έχει μια πραγματική εικόνα της αγοράς για να μην πέσει σε αυτές τις παγίδες που εύκολα συναντάει κανείς στην Black Friday . Τόνισε επίσης ότι οι πραγματικές ευκαιρίες στην Black Friday έχουν να κάνουν κυρίως με τα ακριβά προϊόντα και όχι με τα φθηνά για αυτό και ο καταναλωτής θα πρέπει να κοιτάξει προς αυτή την κατεύθυνση.
«Ακούμε ήδη διάφορα για την Black Friday, τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι οι εταιρείες δεν έχουν δώσει ακόμα τις προσφορές τους, κάτι που γίνεται κάθε χρόνο την τελευταία εβδομάδα, δηλαδή φέτος από τις 25 Νοεμβρίου και μετά». Τέλος αναφέρθηκε και στο θέμα της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος λέγοντας ότι είναι κάτι που πρόκειται να αλλάξει τον ρυθμό της αγοράς και τον τρόπο λειτουργίας της και ότι παρά τις δυσκολίες που έχει το μεταβατικό στάδιο το έργο αυτό θα κάνει καλό και στην πόλη και στα μαγαζιά της.