Δεν έχουν τέλος τα τηλεφωνήματα από τις εισπρακτικές – Έρχεται νέα ρύθμιση

29.04.2021 / 9:15
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Share on print
eispraktiki-

Μορφή τσουνάμι έχουν πάρει οι οχλήσεις των εισπρακτικών εταιρειών στους καταναλωτές και το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ετοιμάζει νέα ρύθμιση, όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

«Υπάρχουν δύο επιπέδων πεδία δράσης. Το ένα το καλύπτουμε πλήρως εμείς και αφορά στις εισπρακτικές εταιρίες που είναι στον κατάλογο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και υπάρχουν και οι δικηγορικές εταιρίες, που παράγουν εφάμιλλο έργο και δεν εναπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν επιχειρήσεις που από πίσω βρίσκονται δικηγορικά γραφεία που εκτελούν το ρόλο της εισπρακτικής εταιρείας. Εκεί δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέμβουμε. Υπάρχει θέμα θεσμικής προσέγγισης του ζητήματος. Είμαστε μπροστά στην ανάδειξη του κενού και νομίζω πως και το υπουργείο Δικαιοσύνης πλέον είναι ώριμο για να παρέμβει» είπε στο MEGA.

«Για να προστατεύσουμε τον καταναλωτή πρέπει είτε να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο στο οποίο να περιλαμβάνονται και οι δικηγορικές εταιρίες που παράγουν ίδιο έργο με τις εισπρακτικές, ή αυτός που παραγγέλνει από τις εταιρίες να παράξουν την υπηρεσία της όχλησης, να είναι αυτός που θα τεθεί στο πεδίο του ελέγχου μας», εξήγησε.

«Δεν προβλέπεται το κλείσιμο»
Ο γενικός γραμματέας τόνισε ότι δεν προβλέπεται το κλείσιμο των εισπρακτικών.

«Για τις εισπρακτικές που υπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας, έχουμε επιβάλει πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων. Δεν προβλέπεται κλείσιμο της εισπρακτικής εταιρίας. Αυτό που γίνεται είναι να επιβάλλονται κυρώσεις. Οι δανειολήπτες πρέπει να απευθυνθούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, προκειμένου να δούμε από πού προέρχεται η όχληση. Υπάρχει πλαίσιο για τον τρόπο που γίνεται η όχληση. Η εισπρακτική εταιρία έχει δικαίωμα να οχλήσει σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Ζητούμε όλο το cd με την καταγραφή της επικοινωνίας, μετά ζητούμε εξηγήσεις, και επιβάλουμε κυρώσεις. Προσεχώς θα έχουμε ρύθμιση που θα θεραπεύει το κενό» πρόσθεσε στο ίδιο θέμα.

Πηγή: newsbeast.gr

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

trending

πρωτοσέλιδα