Ο βραβευμένος ηθοποιός επιμελείται ιδιαίτερα την εμφάνιση του επιλέγοντας ξεχωριστά κομμάτια στην γκαρνταρόμπα του,
Και ακόμα κι αν δεν επιλέγει ο ίδιος τα ρούχα που φοράει (μπορεί καμία φορά, να τον βοηθάει κάποιος στιλίστας), είναι ο τρόπος που τα φοράει που τον καθιστούν έναν πραγματικά stylish άνδρα.
Ό,τι φοράει, δεν τον «φοράει» και αυτό είναι αρκετό για να εμπνέει (άνδρες-γυναίκες) με το στιλ του. Το γεγονός ότι τον βλέπουμε, λοιπόν, να διαφημίζει τσάντες για τον οίκο Loewe, βγάζει απόλυτα νόημα.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο Jonathan Anderson επέλεξε τον Anthony Hopkins για την καμπάνια του οίκου Loewe.
Την τελευταία πενταετία, πολλά fashion brands επικοινωνούν τις καμπάνιες τους, επιλέγοντας τα σωστά πρόσωπα γι’ αυτές.
Πρόσωπα που δεν είναι από τον χώρο της μόδας ή που δεν συνδέονται άμεσα με αυτή, προσφέρουν αυτό το «αναπάντεχο στοιχείο» που ανέφερα προηγουμένως. Τι κάνουν με αυτόν τον τρόπο; Δημιουργούν “buzz”. Δημιουργούν «σούσουρο». Οι καμπάνιες συζητιούνται, ποστάρονται στα social media διαφημίζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τα brands τους.