Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά;

06.03.2022 / 0:10
nta 1

«Αισθάνομαι δικαιωμένη και θλιμμένη. Πλέον η Κανακάρη έχει μετατραπεί στο τέρας του Λόχνες για την πόλη» τονίζει Λένα Καλεντζώτη.  

Στην «καυτή» πατάτα της πόλης εξελίσσεται η αντιδρόμηση της Κανακάρη και κατ’ επέκταση της Κορίνθου, οι οποίες θα αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη του κέντρου της Πάτρας.

Υπάρχουν όμως, περιθώρια για αυτή την προσαρμογή και την αλλαγή κατεύθυνσης δύο εκ των κομβικών δρόμων του ιστορικού κέντρου της Πάτρας που στην ουσία δίνει έναν διαφορετικό χαρακτήρα στον καθένα μετατρέποντας την Κανακάρη σε έξοδο της Πάτρας και την Κορίνθου σε είσοδο;

Και το κυριότερο: Όλες αυτές οι καθυστερήσεις δείχνουν ότι πιστεύουν πραγματικά οι αρμόδιοι ότι οι αλλαγές αυτές μπορούν να εφαρμοστούν πρακτικά στην καθημερινότητα της πόλης και να βελτιώσουν την κατάσταση του κυκλοφοριακού; Το «πάγωμα» του όλου ζητήματος δείχνει ότι παρά την επιμονή τους, μάλλον ούτε αυτοί το πιστεύουν.

Κρατάει χρόνια

Το σίριαλ της αντιδρόμησης της Κανακάρη έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια. Μελέτες επί μελετών! Μελέτη για την αλλαγή των φωτεινών σηματοδοτών, μελέτη για την αλλαγή των πινακίδων που υπάρχουν στους δυο δρόμους, μελέτη για την κίνηση των λεωφορείων και πάει λέγοντας. Κι όχι μόνο μελέτες.

Απαλλοτριώσεις κτημάτων και κτιρίων για διανοίξεις οδών, αναζητήσεις για να βρεθούν οι κληρονόμοι της κάθε ιδιοκτησίας, σε τελική ανάλυση ένα απέραντο χάος που κάθε φορά όταν λέγαμε ότι φτάναμε στην άκρη του, αντικρίζαμε μια νέα άβυσσος. Απόδειξη; Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με την δημοτική αρχή, έχουν ολοκληρωθεί ή είναι στην φάση της ολοκλήρωσης τους.

Στην πράξη όμως τίποτα δεν έχει γίνει. Η αντιδρόμηση κανονικά θα έπρεπε να είχε παραδοθεί σε λειτουργία και αυτή τη στιγμή η Κανακάρη να ήταν η έξοδος της Πάτρας και η Κορίνθου η είσοδος.

Ωστόσο, εδώ και πάνω από τρία χρόνια βρισκόμαστε σε αναμονή μιας κυκλοφοριακής μελέτης που έχει ανατεθεί σε ιδιωτικό γραφείο και είναι να περιλαμβάνει όλα τα πορίσματα και τα συμπεράσματα για το κυκλοφοριακό από τις παρεμβάσεις που είναι να γίνουν. Ποια είναι τα πορίσματα αυτά; Κι άλλες αντιδρομήσεις και αλλαγές σε οδούς.

Μετά τις εκλογές πάει η… βαλίτσα;

Πέρα όμως από την δυσκολία του όλου θέματος η καθυστέρηση των διαδικασιών και των ουσιαστικών εργασιών, σύμφωνα με κύκλους των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, έχει και την πολιτική της εξήγηση.

Σύμφωνα με αυτή, η δημοτική αρχή έχει συνειδητοποιήσει, όχι μόνο την δυσκολία του όλου εγχειρήματος και των ριζικών αλλαγών που θα φέρει στην καθημερινότητα της πόλης – με ότι αυτό σημαίνει για τις αντιδράσεις των δημοτών – και μεταθέτει εντέχνως το όλο θέμα για μετά τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Έχει αντιληφθεί, με βάση τους κύκλους αυτούς, ότι η αντιδρόμηση θα έχει για αυτήν ένα πολιτικό κόστος. Το ζήτημα όμως δεν είναι πολιτικό. Έχει να κάνει με την καθημερινότητα της πόλης, όχι μόνο της σύγχρονης γενιάς, αλλά και των επομένων γενεών αφού αναφερόμαστε σε ένα έργο με μακροπρόθεσμη προοπτική και συνέπειες.

Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά; 6

Το ζητούμενο είναι να βρει η πόλη τι έχει πάει στραβά και το έργο που περιλαμβάνεται στο σχέδιο Δοξιάδη (σχέδιο που είχε εκπονηθεί εδώ και αρκετές δεκαετίες, έχει τη σημασία του αυτό) δεν φαίνεται να… βγαίνει.

Λένα Καλεντζιώτη: «Έγινε το τέρας του… Λόχνες»

Ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζει όσο κανείς άλλος το ζήτημα της αντιδρόμησης της Κανακάρη – Κορίνθου είναι η αρχιτέκτονας – μηχανικός και πρώην αντιδήμαρχος επί θητείας του Γιάννη Δημαρά Λένα Καλεντζιώτη.

Η αντιδρόμηση ήταν το θέμα που την είχε φέρει σε ρήξη με την τότε δημοτική Αρχή και την οδήγησε σε παραίτηση, με την ίδια να ξεκαθαρίζει από τότε την στάση της.

Σήμερα αν την ρωτήσει κάποιος για την αντιδρόμηση της Κανακάρη η απάντηση θα είναι απόλυτη. Με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν η αντιδρόμηση δεν θα γίνει ποτέ!

«Αισθάνομαι δικαιωμένη και θλιμμένη για την πορεία που έχει πάρει αυτό το ζήτημα. Πλέον η Κανακάρη έχει μετατραπεί στο τέρας του Λόχνες για την πόλη» τονίζει χαρακτηριστικά, η κυρία Καλεντζώτη μιλώντας στον «Νεολόγο» των Πατρών.

Σύμφωνα με την ίδια το λάθος έχει ξεκινήσει από την αρχή, από τα χρόνια της θητείας του Γιάννη Δημαρά. Η τότε δημοτική αρχή δεν είχε εγκρίνει την αρχική προ – μελέτη που περιλάμβανε συγκεκριμένες τεχνικές παρεμβάσεις και εργασίες για να μπορέσει η Κανακάρη να μετατραπεί και πρακτικά σε έναν δρόμο έξοδο για την Πάτρα.

Εργασίες που αναφέρονταν σε διάφορες τεχνικές μεθόδους και κατασκευαστικές εφαρμογές (cut and cover, μηκοτομή κτλ), με όλες τις σχετικές λεπτομέρειες, οι οποίες θα έδιναν μία ευθυγράμμιση στην Κανακάρη.

Ο λόγος που είχε απορριφθεί; «Η τότε δημοτική αρχή την είχε βρει ακριβή, παρόλο που τα χρήματα αυτά ήταν απευθείας από τα προγράμματα του ΕΠΣΑ και δεν θα επιβάρυναν την τσέπη του δημότη.

Προτίμησε μια πιο φθηνή λύση, όπως ισχυριζόταν τότε και προχώρησε έτσι στην διάνοιξη της Κανακάρη που εντέλει κόστισε περισσότερα, με την πόλη να πληρώνει από το ταμείο της αυτή τη φορά διπλές και τριπλές μελέτες σε τεχνικά γραφεία της Πάτρας», εξηγεί η τότε αντιδήμαρχος.

Σύμφωνα με την κ. Καλεντζιώτη, χωρίς τις τεχνικές παρεμβάσεις στην Κανακάρη η αντιδρόμηση της συγκεκριμένης οδού δεν μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά. «Με το γυμνό μάτι και το κοινού νου βλέπετε εσείς την Κορίνθου, μια οδός ευθύγραμμη με μεγάλα και φαρδιά πεζοδρόμια, να έχει καμία σχέση με την Κανακάρη; Πώς θα μπορούσε να μετατραπεί η Κανακάρη σε έξοδο της Πάτρας αν δεν γίνονταν ορισμένες ριζικές παρεμβάσεις που θα άλλαζαν το ύφος της οδού;» αναρωτιέται, συμπληρώνοντας ότι ο τεχνικός κόσμος της πόλης δεν πρόβαλε τότε τις αντιστάσεις του απέναντι σε κάτι που πρακτικά έβλεπε ότι δεν μπορούσε να προχωρήσει.

Τα συμπληρωματικά έργα

Τι μπορεί να γίνει όμως πλέον από τη στιγμή που το όλο θέμα ξεκίνησε λάθος; Το θέμα της αντιδρόμησης της Κανακάρη και της Κορίνθου, σύμφωνα με την κ. Καλεντζιώτη, σχετίζεται, όπως ισχυρίζεται και η νυν δημοτική αρχή, με όλες αυτές τις πεζοδρομήσεις και τις αναπλάσεις που προγραμματίζονται να γίνουν στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας.

Δεν είναι ανεξάρτητη η αντιδρόμηση ως έργο από τα υπόλοιπα που είναι να γίνουν στην πόλη, όπως για παράδειγμα τη πεζοδρόμηση της Μαιζώνος – με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τους κινδύνους χρηματοδότησης τους, αν η αντιδρόμηση δεν προχωρήσει.

«Αυτό που χρειάζεται από την δημοτική αρχή είναι να βρει το θάρρος και την δύναμη να διορθώσει το λάθος ξεκίνημα, έστω και την ύστατη ώρα και να προχωρήσει με οποιοδήποτε κόστος στις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις που θα διευκολύνουν την μετατροπή της Κανακάρη σε έξοδο, κάνοντας την λειτουργική.

Στην πράξη και όχι στην θεωρία. Άλλωστε, ούτε η νυν δημοτική αρχή τότε είχε προβάλει τις αντιστάσεις της, απέναντι στην λανθασμένη επιλογή Δημαρά. Τι πάει να πει πήραμε κάτι λάθος και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να το συνεχίσουμε;

Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά; 7

Δεν μπορείς να πιέζεις κάτι που στην πράξη δεν μπορεί να λειτουργήσει. Υπάρχει άρτιο τεχνικό προσωπικό στις δημοτικές υπηρεσίες του Δήμου που μπορεί να διορθώσει τα στραβά και τα λάθη που έχουν γίνει.

Η πίεση λοιπόν που θα πρέπει να ασκηθεί στον Δήμο θα πρέπει να είναι σε αυτή την κατεύθυνση. Αν η δημοτική αρχή βρει το θάρρος και προχωρήσει στην θεραπεία μιας λανθασμένης εξ αρχής κατάστασης θα έχει προσφέρει τεράστιες υπηρεσίες στην πόλη» καταλήγει η κ. Καλεντζιώτη.

Σε στάση αναμονής οι περίοικοι

Σε στάση αναμονής παραμένουν εδώ και αρκετούς μήνες οι κάτοικοι της Κανακάρη για το θέμα της αντιδρόμησης.

Οι κάτοικοι έχουν εκφράσει από την αρχή την εναντίωση τους στην αντιδρόμηση, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία κυκλοφοριακή μελέτη που διαπιστώνει ότι η μετατροπή της οδού σε έξοδο για την Πάτρα, είναι κάτι που με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν, μπορεί να πραγματοποιηθεί στην πράξη και κυρίως να βελτιώσει το κυκλοφοριακό και την ποιότητα ζωής της πόλης.

Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά; 8

Όπως έχουν ήδη διαμηνύσει στην δημοτική αρχή σε όλους τους τόνους δεν θα αφήσουν να περάσει κάτι τέτοιο, καθώς βλέπουν ότι όλες οι μεγάλες δυσκολίες και τα εμπόδια που είχαν από την αρχή εντοπίσει, ισχύουν, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι.

Παρόλα αυτά βλέπουν στο «πάγωμα» του όλου ζητήματος ότι η δημοτική αρχή έχει τις αμφιβολίες της, έστω και αν δεν τις εκφράζει επισήμως για ευνόητους λόγους, θέλοντας να δείξει μια άκαμπτη στάση.

«Δεν βλέπουμε να κινείται κάτι εδώ και μήνες για το θέμα της αντιδρόμησης και αυτό προφανώς θα έχει την δική του εξήγηση» τονίζει από την πλευρά του στον «Ν» το μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατοίκων της Κανακάρη, Δημήτρης Δημητρόπουλος.

«Η Κανακάρη δεν μπορεί να λειτουργήσει ως δρόμος έξοδος από το κέντρο της Πάτρας και έχουμε πει από την αρχή ότι υπάρχουν πρακτικά ζητήματα στα οποία δεν έχουν δοθεί ούτε απαντήσεις, ούτε λύσεις».

Ένα από αυτά είναι και το θέμα των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ. «Το ΚΤΕΛ έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να στέλνει τα λεωφορεία του με τη νέα κατάσταση από την Κανακάρη.

Γίνεται να μιλάμε για μία σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη, για βελτίωση του κυκλοφοριακού και για πράσινη μετακίνηση, χωρίς να περνούν λεωφορεία από έναν τόσο κομβικό δρόμο – έξοδο του αστικού ιστού, όπως θα είναι η Κανακάρη;».

Ο ίδιος επισημαίνει τα εξής: «Με την υπάρχουσα κατάσταση και τις προσθήκες του Κόμβου Κουρτέση και της Μίνι Περιμετρικής θεωρούμε ότι υπάρχει μία άψογη λειτουργία του στο κυκλοφοριακό κομμάτι της πόλης, με την έννοια ότι ένα σημαντικό ποσοστό των αυτοκινήτων που έμπαιναν στο κέντρο, πλέον δεν εισέρχονται σε αυτό.

Ποιος ο λόγος να αλλάξει η πόλη την κατάσταση αυτή και να προχωρήσει σε πειράματα όταν γνωρίζει ότι τα προβλήματα είναι δεδομένα και δεν έχουν ξεπεραστεί; Με τη αλλαγή κατεύθυνσης της Κορίνθου, αλλά και της Κανακάρη, αυτόματα οδηγείς στο κέντρο τα αυτοκίνητα που τώρα δεν μπαίνουν σε αυτό».

Σε κάθε περίπτωση η στάση τους δεν αλλάζει. Εφόσον προχωρήσει η αντιδρόμηση – κάτι που μέχρι τώρα δεν είναι ορατό, θα αντιδράσουν. Κι θα αντιδράσουν δυναμικά.

Η μελέτη που ακόμα δεν έχει πάει στο Δημοτικό Συμβούλιο

Σε ποιο σημείο όμως έχει «παγώσει» το ζήτημα της αντιδρόμησης και τι λένε στην δημοτική αρχή για την εξέλιξη του όλου θέματος;

 Όπως είχε αποκαλύψει ο «Νεολόγος» των Πατρών τον περασμένο Νοέμβριο το πόρισμα της μελέτης για το κυκλοφοριακό, με τα συμπεράσματα από όλες τις αλλαγές που θα γίνουν στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας ήταν έτοιμο ύστερα από τουλάχιστον τρία χρόνια καθυστέρησης.

Η διέλευση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ

Η μελέτη, εκτός όλων των άλλων λεπτομερειών, εστιαζόταν στο θέμα της διέλευσης των αστικών λεωφορείων του ΚΤΕΛ προτείνοντας την αντιδρόμηση δύο ακόμα οδών της Αράτου και της Ζαϊμή για την διευκόλυνση τους.

Αντιδρομήσεις που εφόσον η πρόταση εγκρινόταν θα έρχονταν να προστεθούν σε αυτές της Κανακάρη, της Κορίνθου, της Κωνσταντινοπόλεως, της Ναυαρίνου, της διπλής κατεύθυνσης της Αγίας Σοφίας και την αντιδρόμηση των μη πεζοδρομημένων κομματιών της Μαιζώνος (από το ύψος της Αράτου και μετά, καθώς από την Γούναρη και μετά θα έμειναν ως έχει).

Η πρόταση, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, ήταν να πάει σε μία ή το αργότερο σε δύο εβδομάδες από τότε στο δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας για να ψηφιστεί (ή όχι), αφού πρώτα περνούσε και από μια εξέταση από τις υπόλοιπες παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου στις οποίες θα γινόταν η σχετική ενημέρωση.

Από τότε μέχρι σήμερα (σχεδόν τέσσερις μήνες μετά) τίποτα από αυτά δεν έχει γίνει. Σύμφωνα με κύκλους της Μαιζώνος είναι θέμα χρόνου να πάει στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Τι λένε στη Μαιζώνος για τη νέα καθυστέρηση

Η νέα καθυστέρηση σχετίζεται με την έρευνα και την μελέτη που βρίσκεται σε εξέλιξη για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν τα συμπεράσματα των δύο μελετών, ταυτίζονται μεταξύ τους.

Η μελέτη για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της συμμετοχικής έρευνας (ρωτούν τον κόσμο σε διάφορα σημεία της πόλης) και θα περάσουν κάποιοι μήνες ακόμα για να εξαχθούν συγκεκριμένα συμπεράσματα που να στηρίζονται -εκτός από τις απαντήσεις των δημοτών – σε επιστημονικά δεδομένα.

Θυμίζουμε ότι μια από τις βασικές αιτίες, σύμφωνα με την Μαιζώνος, της καθυστέρησης της εκπόνησης της κυκλοφοριακής μελέτης για τις παρεμβάσεις στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας και τις αλλαγές του κυκλοφοριακού χάρτη, ήταν η πανδημία και το lockdown που είχε μειώσει την κίνηση των οχημάτων, μια κατάσταση που δεν προσφερόταν για ασφαλή συμπεράσματα.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, τι συμπεράσματα θα μπορούσε να εξάγει ο καθένας για τις προθέσεις της δημοτικής αρχής για να προχωρήσει το ζήτημα;

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΟΓΙΟΠΟΥΛΟΥ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΕΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά; 9

 «Είναι θέμα χρόνου η κυκλοφοριακή μελέτη»

Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η διαδικασία της μελέτης για το ζήτημα της αντιδρόμησης της Κανακάρη και της διέλευσης των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας.

Αυτό τονίζει η αρμόδια αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού Αναστασία Τογιοπούλου, τονίζοντας ότι εξετάζονται ορισμένα συμπληρωματικά στοιχεία που έχουν να κάνουν με τη διέλευση των λεωφορείων, στο κομμάτι Μαιζώνος – Κωνσταντινουπόλεως.

Πρόκειται για την ίδια μελέτη που περιλαμβάνει ως από τις προτάσεις της την αντιδρόμηση των οδών Αράτου και Ζαϊμη. «Χρειάστηκε να εξεταστούν ορισμένα συμπληρωματικά στοιχεία για την διέλευση των λεωφορείων στο κομμάτι που αφορά την μη πεζοδρομημένη Μαιζώνος και την Κωνσταντινουπόλεως.

Είναι θέμα χρόνου πλέον να ολοκληρωθεί, να περάσει από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, να εγκριθεί από τα αντίστοιχα συλλογικά όργανα και να πάει προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο για να φτάσουμε στη συνέχεια στην υλοποίηση της».

Σύμφωνα με την κ. Τογιοπούλου η όλη αυτή διαδικασία θα γίνει άμεσα, χωρίς να υπάρχει μια συγκεκριμένη εκτίμηση για το πότε θα ολοκληρωθεί χρονικά για πάνε στην υλοποίηση της αντιδρόμησης.

Το σίγουρο είναι ότι η αντιδρόμηση, θα προχωρήσει βάση του πλάνου που έχει αποφασιστεί και σε αυτό η δημοτική αρχή δεν θα κάνει πίσω. Όσο για τους λόγους της καθυστέρησης της κυκλοφοριακής μελέτης, η κ. Τογιοπούλου τονίζει στο ίδιο μήκος κύματος με τον προηγούμενο αντιδήμαρχο Μιχάλη Αναστασίου.

«Θέλαμε τα συμπεράσματα και τα πορίσματα της μελέτης να έχουν εξαχθεί σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και όχι σε συνθήκες lockdown και καραντίνας. Μόνο έτσι η μελέτη θα ήταν αποτελεσματική, με ασφαλή συμπεράσματα».

ΠΕΤΡΟΣ ΨΩΜΑΣ – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΠΙΡΑΛ

Αντιδρόμηση Κανακάρη: Θα μείνει στα χαρτιά; 10

Να χαθεί η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση

Στην αναμονή βρίσκονται οι δημοτικές παρατάξεις για το θέμα της αντιδρόμησης της Κανακάρη, περιμένοντας και αυτές με τη σειρά τους την ανάλογη ενημέρωση από την δημοτική αρχή.

Έχουν διαπιστώσει όμως και αυτές ότι το ζήτημα έχει παγώσει και ότι υπάρχει μια σημαντική καθυστέρηση για την οποία δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση από την δημοτική αρχή.

«Περιμένουμε από την δημοτική αρχή να μας ενημερώσει για το τι γίνεται με το ζήτημα αυτό, κάτι που μέχρι ώρας, από όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν έχει κάνει» τονίζει ο επικεφαλής της παράταξης του «σπιράλ», Πέτρος Ψωμάς.

Ο ίδιος και η παράταξη του είναι υπέρ της αντιδρόμησης, αρκεί να υπάρχουν οι αντίστοιχες επικαιροποιημένες επιστημονικές συγκοινωνιακές και τεχνικές μελέτες που να επιβεβαιώνουν ότι το όλο εγχείρημα μπορεί να λειτουργήσει στην πράξη.

«Η αντιδρόμηση είναι ένα έργο που έχει αποφασιστεί, έχει χρηματοδοτηθεί και πρέπει να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί. Η καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του μας ανησυχεί και την ανησυχία μας αυτή, ήρθε δυστυχώς για να την ενισχύσει η ακύρωση της εργολαβίας για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Κάτω πόλης το οποίο είναι ένα έργο που συνδέεται άμεσα με την αντιδρόμηση.

Η δημοτική αρχή οφείλει να προχωρήσει τις διαδικασίες και να πάρει την απόφαση να υλοποιήσει το έργο, έχοντας ασφαλώς εξασφαλίσει πρώτα επικαροποιημένες συγκοινωνιακές μελέτες που να επιβεβαιώνουν την βελτίωση του κυκλοφοριακού μέσα από όλες αυτές τις αλλαγές και τις παρεμβάσεις που είναι να γίνουν στην Κάτω πόλη.

Αυτό που έχω να πω ότι το έργο της αντιδρόμησης έχει ήδη καθυστερήσει και σε συνδυασμό με το πρόβλημα που προέκυψε για τις εργασίες και τις παρεμβάσεις στην Κάτω πόλη, μπορεί να μας βγάλει εκτός της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, κάτι που θα έχει σοβαρές συνέπειες για την πόλη.

Εκπέμπουμε έτσι σήμα κίνδυνου για την αντιδρόμηση, προκειμένου να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το έργο. Άλλωστε, οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει με τους διπλούς φωτεινούς σηματοδότες και έχουν μείνει έτσι εδώ και μήνες, είναι ένα κωμικό θέαμα που δεν μας κολακεύει ως πόλη.

Περιμένουμε λοιπόν την δημοτική αρχή να μας πει το τι σκοπεύει να κάνει, αλλά και να μας ενημερώσει για τα συμπεράσματα από την κυκλοφοριακή μελέτη για την οποία δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα».

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Νεολόγος” των Πατρών

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα