400.000 κλήσεις δέχτηκε η γραμμή ΕΦΚΑ στο 1555 μέσα σε τρεις μήνες

10.11.2021 / 13:57
efka-til

Μέσα σε διάστημα τριών μόλις μηνών μετρούν οι 400.000 κλήσεις στη γραμμή του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ.Η συγκεκριμένη γραμμή αφορά την εξυπηρέτηση για επιδόματα, για ασφάλιση, για συντάξεις καθώς και για θέματα της επιθεώρησης εργασίας, της ΕΡΓΑΝΗ και πλέον θα λειτουργεί και την έκτακτη ανάγκη για τη βία κατά των γυναικών. Παράλληλα μέσω της ιστοσελίδας του 1555 θα υπάρξει η δυνατότητα chat με όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας.

Όπως τόνισε ο υπουργός εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας διαδικτυακά τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, το ποσοστό απάντησης ήταν 99%. Το 84,4% απαντήθηκε αμέσως σε πρώτο επίπεδο, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από ομάδα υποστήριξης ενώ το 2,8% πάει σε τρίτο επίπεδο και περιμένει απάντηση.

«Η ανάγκη για άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ήταν επιβεβλημένη- επεσήμανε ο κ. Χατζηδάκης- Μόνο ο ΕΦΚΑ εξυπηρετεί 6,5 εκ. εργαζόμενους και συνταξιούχους. Το παλιό τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ δεχόταν 800 κλήσεις την ημέρα με μέσο χρόνο εξυπηρέτησης 20 λεπτά. Είχαμε συνεχή παράπονα και καταγγελίες».

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και χωρίς χρέωση. Οι 800 κλήσεις που γινόντουσαν καθημερινά σήμερα γίνονται 4.700 κλήσεις . Η αναμονή των 20 λεπτών έγινε 15 δευτερόλεπτα. Οι πολίτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.

Μάλιστα το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα εξυπηρετεί εκτός από τον ΕΦΚΑ τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Δηλαδή θα δέχεται αιτήματα για :

– Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
– ΕΡΓΑΝΗ
– Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
– Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης
– Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης
– Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής
– Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.

Ειδικά όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Επίσης, όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω του 1555. Το 1555 όμως θα διαβιβάζει αμέσως την κλήση στους ειδικούς επιστήμονες που ασχολούνται ούτως ή άλλως με τα θέματα αυτά. Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά για μικρό χρονικό διάστημα (ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα) και στη συνέχεια το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Ακολουθήστε το dete.gr στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News απο τον υπολογιστή αλλά και από την εφαρμογή Google News του κινητού σας.

Σχετικά Άρθρα

ροή ειδήσεων

πρωτοσέλιδα