Τούρκος λαϊκός τραγουδιστής υποστηρίζει πως είναι ο πατέρας της Αντέλ | dete

Τούρκος λαϊκός τραγουδιστής υποστηρίζει πως είναι ο πατέρας της Αντέλ

Το ότι η Αντέλ μεγάλωσε χωρίς πατέρα είναι γνωστό, αφού οι γονείς της σύμφωνα με τα λεγόμενα της τραγουδίστριας, πήραν διαζύγιο, όταν εκείνη ήταν τριών ετών.

Τώρα, ένας λαϊκός τραγουδιστής από την Αλικαρνασσό ισχυρίζεται ότι είναι ο πατέρας της Βρετανίδας τραγουδίστριας, σύμφωνα με το πρακτορείο Dogan.

Ο Μεχμέτ Ασάρ ισχυρίζεται πως είχε σχέση με τη μητέρα της σταρ, Πένι, όταν εκείνη έκανε διακοπές στην τουρκική πόλη τον Ιούλιο του 1987, με την γέννηση της Αντέλ να έρχεται έναν χρόνο αργότερα.

Ο Ασάρ που τότε ήταν ταξιτζής αναφέρει: «Εκανα τουρ την Πένι και τους φίλους της στους όρμους της Αλικαρνασσού και στο Παμούκκαλε για περισσότερες από δύο εβδομάδες. Μου συστήθηκε και μου είπε ότι είναι νοσοκόμα. Αρέσαμε ο ένας στον άλλον και βγαίναμε για περίπου δύο εβδομάδες.

Εκατσε παραπάνω και επέστρεψε στην Αγγλία ένα μήνα μετά. Επέστρεψε στην Αλικαρνασσό και έμεινε για ένα μήνα».

«Ηθελε να με πάρει στην Αγγλία, αλλά της είπα πως θέλω να ζήσω στην Αλικαρνασσό...Επέστρεψε στη γενέτειρά της. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο αρκετές φορές, αλλά ήταν τόσο δύσκολο και ακριβό να μιλάμε εκείνη την εποχή. Στο τέλος σταματήσαμε», προσθέτει.

Ο Ασάρ υποστηρίζει πως η ημερομηνία γέννησης της Αντέλ ταιριάζει απόλυτα με τις ημερομηνίες που είχε σχέση με τη μητέρα της. Ο Τούρκος τραγουδιστής δεν σταμάτησε, όμως εκεί, καθώς λέει ότι έχουν κάποια φυσική ομοιότητα. Οπως υποστηρίζει το τρίτο και το τέταρτο δάχτυλο της τραγουδίστριας μοιάζουν με τα ενωμένα δάχτυλά του, ενώ το ταλέντο της στο τραγούδι έχει κάποια πιθανή σχέση με το DNA.

Αυτό που επιθυμεί είναι να μάθει την αλήθεια, γι' αυτό καλεί την Αντέλ και τη μητέρα της στην Αλικαρνασσό για διακοπές.

«Πιστεύω και νιώθω πως είμαι ο πατέρας της Αντέλ. Μπορώ ακόμη να κάνω τεστ DNA, αν το θέλει. Το πιο σημαντικό που θέλω ο κόσμος να ξέρει είναι πως δεν έχω κανένα όφελος. Ζω στην Αλικαρνασσό και έχω μια καλή ζωή, θέλω μόνο η κόρη μου να ξέρει την αλήθεια», καταλήγει ο Ασάρ.