Τον Ιούνιο η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο – Πώς θα γίνονται τα δρομολόγια | dete

Τον Ιούνιο η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο - Πώς θα γίνονται τα δρομολόγια

Στην τελική ευθεία είναι η παράδοση και η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Κιάτο-Αίγιο. Λόγω κορωνοϊού, η προγραμματισμένη παράδοση για τον Απρίλιο δεν επετεύχθη και τώρα νέος στόχος σύμφωνα με τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, Κώστα Σπηλιόπουλο, είναι η λειτουργία της γραμμής τον Ιούνιο.

Μετά το τέλος του lockdown, έγινε επανεκκίνηση της προετοιμασίας για τη λειτουργία και αυτό που απομένει να γίνει είναι η άσκηση με τη συμμετοχή της πυροσβεστικής (η οποία κατά την προηγούμενη περίοδο δεν μπορούσε λόγω της κατάστασης να διεξάγει την άσκηση) στην τελευταία σήραγγα του τμήματος, προκειμένου να πιστοποιηθεί.

Όπως αναφέρουν πηγές κοντά στο θέμα, έχει γίνει επαφή με την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για να πραγματοποιηθεί η άσκηση μέχρι τα τέλη του τρέχοντος μήνα.

Τα εγκαίνια της γραμμής, με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, προγραμματίζονται κάποια στιγμή μέσα στον Ιούνιο. Το πιθανότερο σενάριο είναι τη σχετική κορδέλα να κόψει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Για την ιστορία, θα είναι και το πρώτο έργο που θα εγκαινιάσει στην μέχρι σήμερα παρουσία του στον υπουργικό θώκο.

Αυτό που “κλείδωσε” είναι πως θα γίνονται τα δρομολόγια από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο. Αν και έπεσε στο τραπέζι η δρομολόγηση ενός ντιζελοκίνητου τρένου, τελικά η ιδέα δεν επικράτησε λόγω κόστους.

Αυτό που θα υπερίσχυσε, είναι η εκκίνηση ενός ηλεκτροκίνητου τρένου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο. Στο Κιάτο το τρένο θα σταματά και θα αλλάζει μηχανή από ηλεκτροκίνητη σε ντιζελοκίνητη. Η καθυστέρηση υπολογίζεται σε περίπου 5-6 λεπτά. Στη συνέχεια το ντιζελοκίνητο πλέον τρένο θα ξεκινά από το Κιάτο και θα τερματίζει στο Αίγιο.