Συνεχίζεται η άνοδος πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ εν μέσω κορωνοϊού- Πάνω 35% σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο | dete

Συνεχίζεται η άνοδος πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ εν μέσω κορωνοϊού- Πάνω 35% σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο

Με έντονους ρυθμούς συνεχίζεται, η ανάπτυξη πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ της Ηπειρωτικής Ελλάδας και της Κρήτης  τρέχει με 35,1% για την περίοδο που έχει εμφανιστεί ο κορωνοιός στην Ελλάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, από την αρχή του 2020 μέχρι τις 22 Μαρτίου, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 13,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από αρχή του 2019 μέχρι 24 Μαρτίου 2019. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτές που αυξάνονται εντονότερα, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοιού.
Στα 615 εκ. ευρώ οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ στο διάστημα του κορωνοϊού
Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-22/03/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ανήλθε σε 615 εκατ. ευρώ έναντι 455 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 35,1%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,6% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,6%, η οποία κερδίζει συνεχώς ποσοστιαίες μονάδες συμμετοχής.

Από τις 340 προϊοντικές κατηγορίες, οι 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 30,2%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (65,6% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (56,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Σε ποια προϊόντα αυξήθηκαν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο. Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις, μοιράζονται τέσσερις κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής, με τη μεγαλύτερη αύξηση να παρουσιάζει η κατηγορία λοσιόν οινοπνεύματος (437,7%).

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 22/03/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (24/03/2019), αγγίζει το 32,6%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 150 εκατ. ευρώ έναντι 113 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,1% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 11,1%, η οποία κερδίζει συνεχώς ποσοστιαίες μονάδες συμμετοχής.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 28%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (72% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (48,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (-2,6% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, μοιράζονται τέσσερις κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής, με τη μεγαλύτερη αύξηση να παρουσιάζει η κατηγορία των γαντιών (567,8%).