Στα σκαριά η σκληροπυρηνική BMW M2 CSL | dete

Στα σκαριά η σκληροπυρηνική BMW M2 CSL

Η M2 CSL προγραμματίζεται να είναι η έκδοση που θα κλείσει τον κύκλο ζωής της M2 και θα βαδίσει στα χνάρια της Ε46 M3 CSL, με ένα απογυμνωμένο εσωτερικό, καθίσματα μπάκετ και εξαρτήματα από ανθρακόνημα για εξοικονόμηση βάρους.

Σύμφωνα με πληροφορίες η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται περί τους 400 ίππους, ενώ ο κινητήρας θα είναι 3λιτρος τούρμπο εξακύλινδρος και κατά πάσα πιθανότητα θα προέρχεται από τις M3 και M4. Με άλλα λόγια θα πρόκειται για μια σχετικά πιο ήπια έκδοση του S55 και όχι για μια «πιεσμένη» του Ν55 της M2. Αυτό θα γίνει για λόγουςαξιοπιστίας και καλύτερης απόκρισης.

Η ροπή θα κατευθύνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω είτε ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, είτε ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT με επτά σχέσεις. Αν και το δεύτερο προσφέρει σαφώςανώτερες επιδόσεις, εντούτοις η απαίτηση της αγοράς για πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα διασφαλίζει και την ύπαρξη της χειροκίνητης έκδοσης ως την βασική.

Οι ανταπόκριση που είχε η M2 της οποίας οι πωλήσεις υπερέβησαν κατά πολύ τις προσδοκίες ήταν που έδωσαν την ώθηση στην BMW ώστε να προχωρήσει στην απόφαση για εξέλιξη της M2 CSL. Ο αντιπρόεδρος της BMW M, Dirk Hacker, είπε στο Autocar μια τέτοια επιτυχία κάνει πολύ πιο εύκολη την απόφαση για παραγωγή πιο ειδικώνεκδόσεων , ακόμα και με τις σημερινές συνθήκες οικονομικής αβεβαιότητας.

«Η M2 κάνει πωλήσεις 40-50% παραπάνω από τις προσδοκίες μας, ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα όπως η Μ2 ή εκδόσεις GTS και CS ολοένα και αυξάνεται» είπε ο Hacker. «Οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει τις καταβολές τους στους αγώνες, για εμάς αποτελεί μια ευκαιρία. Πάντα ανοίγονται νέες αγορές για τέτοιου είδους μοντέλα, αρκεί να συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που όντως είναι διαφορετικά».

Σύμφωνα πάντα με το Autocar, δεν επιβεβαιώνονται φήμες που ήθελαν την M2 CSL να παρουσιάζεταιταυτόχρονα με την ανανεωμένη M2, η οποία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει πωλήσεις το επόμενο έτος.

Τα πρώτα «μουλάρια» εξέλιξης της M2 CSL ήδη εντοπίστηκαν να κάνουν δοκιμές τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα του Nürburgring. Στις φωτογραφίες φαίνονται κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές στον εμπρός προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα. Θα τοποθετηθούν επίσης και μεγαλύτερα φρένα.

Η αναβίωση του ονόματος CSL στην γκάμα της BMW σηματοδοτεί και το τέλος των μοντέλων GTS, με την M4 GTSνα είναι το τελευταίο μοντέλο που χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα αρχικά. Επιλέχθηκε να μείνει μόνο το CSL εξαιτίας της μακροχρόνιας ιστορίας του αρκτικόλεξου, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ομολογκσιόν έκδοση της CS, την 3.0 CSL το μακρινό 1972. Το L είχε προστεθεί για να υπογραμμίσει το μειωμένο βάρος (Leicht) του αυτοκινήτου.