«Πώς το Erasmus+ άλλαξε το σχολείο μου» – Μαθητές δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της Δυτικής Ελλάδας απαντούν… | dete

«Πώς το Erasmus+ άλλαξε το σχολείο μου» - Μαθητές δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της Δυτικής Ελλάδας απαντούν...

Σε κλίμα γενικής ευφορίας και ικανοποίησης για την ευρεία συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών στη δράση «How Erasmus+ Changed My School» κατά τη διάρκεια των Erasmus Days 2019 υλοποιήθηκε η τελετή βράβευσης τους. Υπενθυμίζεται ότι στη δράση «How Erasmus+ Changed My School» κλήθηκαν οι σχολικές μονάδες να περιγράψουν εντός 45 δευτερολέπτων μέσω της δημιουργίας ενός βίντεο, τους τρόπους που το σχολείο τους ωφελήθηκε από τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα.

Η εκδήλωση βράβευσης υλοποιήθηκε στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης Erasmus+ την οποία διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας και το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Europe Direct Patras.

Την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Ιωάννης Ηλιόπουλος Αναπληρωτής καθηγητής Τμήμα Γεωλογίας ΠΠ, Διευθυντής του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας Παν/μίου Πατρών. Πλήθος Στελεχών της Εκπαίδευσης παρευρέθησαν ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας κ. Φωκίωνας Ζαΐμης, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας κ. Ευάγγελος Πασσάς. Την εκδήλωση συντόνισαν η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κ. Αθανασία Μπαλωμένου και η Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Σαρλή Έλενα.

Υπογραμμίζεται ότι η δράση δεν είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα με επιστημονικά κριτήρια, αλλά ήταν κυρίως μία πρωτοβουλία για τη διάδοση των αποτελεσμάτων του προγράμματος. Έτσι οι βιντεο-δημιουργίες των σχολικών μονάδων τέθηκαν σε δημόσια online ψηφοφορία η οποία έληξε στις 18 Νοεμβρίου 2019 και απευθυνόταν στο ευρύ κοινό. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για την όλη δράση, αφού καταγράφηκαν 2567 μεμονωμένοι ψήφοι από Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Το βεληνεκές στο οποίο έφτασαν οι δημιουργίες εκπαιδευτικών και μαθητών μεγαλώνει ακόμη περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς πως κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας δεν επιτρεπόταν παραπάνω από μία ψήφους από την ίδια διεύθυνση ip. Καταγράφηκαν ψήφοι από όλη την Ελλάδα αλλά και από πολλές διαφορετικές πόλεις και χώρες ανά τον κόσμο όπως φαίνεται στον ακόλουθο χάρτη.

(London, St. Albans, Ware, Bath, Amsterdam, Den Haag, Bruxelles, Dusseldorf, Frankfurt am Main, Bremen, Paris, Milano, Torino, Munchen, Graz, Linz, Katowice, Warszama, Poznzn, Szczecin, Orebro, Madrid, Bilbao, Porto, Barcelona, Lisboa, Tampere, Rauma, Helsinki, Talin, Leukosia, Reynhanli, Sydney, Melbourne, Ramla, New York, Toronto, Chicago, Los Angeles, Seattle)

Όλες οι σχολικές μονάδες έλαβαν τιμητικούς επαίνους ενώ πρώτο, δεύτερο και τρίτο βραβείο έλαβαν αντίστοιχα οι σχολικές μονάδες που συνέλεξαν τις περισσότερους ψήφους.

Συγκεκριμένα σε σύνολο 2567 ψήφων την πρώτη θέση έλαβαν εκπαιδευτικοί και μαθητές του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών με 667 ψήφους (26%), τη δεύτερη θέση έλαβαν εκπαιδευτικοί και μαθητές του 35ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών με 513 ψήφους (20%)  ενώ στην τρίτη θέση κατατάχθηκε το 16ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών με 308 ψήφους (12%).

Οι σχολικές μονάδες οι οποίες συμμετείχαν στη δράση και έλαβαν επαίνους ήταν το Νηπιαγωγείο Δρεπάνου, το Πειραματικό Γυμνάσιο Παν/μίου Πατρών, το Δημοτικό Σχολείο Σκουροχωρίου, το 1ο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου, το ΓΕΛ Καστριτσίου, το ΕΠΑΛ Λεχαινών, το 1ο ΕΚ Πάτρας, το ΕΠΑΛ Κ. Αχαϊας, το Γυμνάσιο Γαστούνης, το Δημοτικό Σχολείο Αρχαίας Ολυμπίας και το Γυμνάσιο Γαβαλούς Αιτωλοακαρνανίας οι οποίες κυμάνθηκαν από το 7%-4% σε ποσοστό ψήφων.