ΠΑΤΡΑ: Η ταλαιπωρία δικαιούχων ΚΕΑ έφερε νέα γραμμή ραντεβού

Με αφορμή την ταλαιπωρία που όντως υφίστανται οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), θα θέλαμε να ενημερώσουμε για το τι πραγματικά συμβαίνει.
Το αντίστοιχο υπουργείο και η κυβέρνηση με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και την απαίτηση για κατάθεση υπερβολικών στοιχείων και δικαιολογητικών, ευθύνονται για την υποχρεωτική επικαιροποίηση όλων των δικαιούχων του ΚΕΑ προκειμένου να ενταχθούν στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ και να ενημερώσουν ηλεκτρονικά το φάκελο τους.
Την ίδια στιγμή, απαιτούν από τους δικαιούχους να επιστρέψουν χρηματικά ποσά, για λάθη που είχαν στην καταχώρηση του φακέλου τους. Στα λαϊκά στρώματα ως γνωστόν, η κυβέρνηση με μεγάλη ευκολία «στέλνει το λογαριασμό» και τους παίρνει άμεσα πίσω τα λίγα ψίχουλα που τους δίνει. Την ίδια στιγμή απαλλάσσει σκανδαλωδώς επιχειρηματικούς ομίλους, που τους χρηματοδοτεί αφειδώς.
Ο Κοινωνικός Οργανισμός και ο Δήμος Πατρέων, κάνουν και θα κάνουν ό,τι μπορούν με τα μέσα που διαθέτουν να εξυπηρετήσουν με το καλύτερο δυνατό τρόπο όλους τους δικαιούχους.
Ενημερώνουμε, ότι από αύριο Δευτέρα 26 Φλεβάρη, θα λειτουργεί επιπλέον γραμμή και υπάλληλος με το ίδιο τηλεφωνικό νούμερο (2610330974), για τα τηλεφωνικά ραντεβού, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ). Επιπλέον ενημερώνουμε ότι στα πέντε ΚΕΠ του Δήμου μας συνεχίζουν να γίνονται νέες αιτήσεις του ΚΕΑ καθώς επίσης και στην Πρόνοια για όσους δικαιούχους έχουν ανοίξει εκεί το φάκελό τους.
Οι σοβαρές ελλείψεις προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου είναι γνωστές και καταγεγραμμένες. Επιμένουμε να διεκδικούμε την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού. Παρά τις ελλείψεις αυτές, γίνεται προσπάθεια -και ευχαριστούμε γι αυτό το προσωπικό του Δήμου -ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες για την ηλεκτρονική καταχώρηση των αιτήσεων του ΚΕΑ.