ΠΑΤΡΑ: Γίνεται «χαμός» με τις προσφορές στα super market

Αγοραστικές συνήθειες αναγκάστηκε να αλλάξει ο έλληνας καταναλωτής εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Η μείωση των εισοδημάτων των νοικοκυριών οδήγησαν περισσότερους καταναλωτές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια να μετασχηματίσουν τις συνήθειες τους αναφορικά με τις αγορές τους στα σουπερμάρκετ, παράλληλα, άλλαξαν τα δεδομένα και της αγοράς.

Έτσι πλέον οι 8 στους 10 έλληνες στρέφονται σε φθηνότερες αγορές, 3 στους 4 μειώνουν ακόμα και τις αγορές τους σε προϊόντα, ενώ όλο και περισσότεροι στρέφονται σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με τα 6 στα 10 καλάθια να έχουν τουλάχιστον 1 προϊόν αυτής της κατηγορίας.