Πέντε “μυστικά” για να χάσετε κιλά το καλοκαίρι | dete

Πέντε "μυστικά" για να χάσετε κιλά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι η κατάλληλη εποχή για να κάνετε δίαιτα. Ακόμα κι αν αποδράσετε για λίγες μέρες από την πόλη για να κάνετε διακοπές, μπορείτε να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή για να χάσετε τα περιττά κιλά που σας ταλαιπωρούν. Τι πρέπει να προσέξετε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και πως μπορείτε να παραμείνετε πιστή στη δίαιτά σας;

Πρωινό: Αποφύγετε τα νόστιμα smoothies αφού όχι μόνο δεν σας χορταίνουν αλλά και δεν περιέχουν συνήθως όλα όσα χρειάζεστε για ένα ισορροπημένο πρωινό: πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. δηλαδή.

Σνακ/ μεσημεριανό: Σύμφωνα με μια έρευνα, οι γυναίκες που καταναλώνουν μια υγιεινή και ελαφριά σούπα πριν το μεσημεριανό καταναλώνουν έως και 100 θερμίδες λιγότερες και πεινάνε λιγότερο μετά.

Ψητά ή ωμά: Το καλοκαίρι προτιμήστε να φάτε ψητά κρεατικά χωρίς λάδι και σάλτσες αλλά και ωμές σαλάτες και λαχανικά. Όχι μόνο θα καταφέρετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας αλλά θα απαλλαχθείτε και από το κουραστικό, καθημερινό μαγείρεμα του μεσημεριανού ή του βραδινού.

Προσοχή στα ποτά: Ένα κοκτέιλ μπορεί να περιέχει 150 θερμίδες ενώ μια βότκα μόλις 60 θερμίδες. Κάντε τις πιο υγιεινές επιλογές ακόμα και στα αλκοολούχα ποτέ, ενώ προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τον καφέ με ένα ποτήρι πράσινο τσάι που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ενισχύει τον μεταβολισμό.

Γυμναστική: Ο καλός καιρός σας δίνει το καλύτερο κίνητρο για να κάνετε γυμναστική στην εξοχή, στην παραλία ή στο κοντινό πάρκο. Περπατήστε, κάντε ποδήλατο, κολυμπήστε και ασχοληθείτε με κάποιο καλοκαιρινό χόμπι που θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας και να χάσετε κιλά πιο γρήγορα.